بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
کد خبر : ۱۳۶۲۲۳
در پی اظهارات اردوغان رئیس جمهور ترکیه در باره ایران و سخنان وی پیرامون رهبر ایران جمعی از حامیان ایران با در دست داشتن تصاویر رهبر انقلاب در خیابان های استانبول و آنکارا راهپیمایی کردند.
تظاهرات بی سابقه حامیان رهبر ایران در ترکیه علیه اردوغان

به گزارش عصرایران و بر اساس فیلم های منتشر شده از این راهپیمایی بی سابقه،تظاهرکنندگان شعارهایی از قبیل الله اکبر خامنه ای رهبر،خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست ،زبانی که به رهبر ما اهانت کند را می بریم،خامنه ای قهرمان ماست،لبیک یا حسین،اردوغان خائن است و ...سر دادند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
میثم تمار
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵
لبیک یا خامنه ای
نجابت
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸
چقدر اسرائیلی ها سایت شما رو می خونن. نگاه کنید به تعداد منفی ها. اما پیام من به شما اسرائیلی های نجس تر از سگ اینه که اگر رهبر فرزانه ما دستور دهند با چشم بر هم زدنی طومار اسراییل و نوکرهاش رو در هم می پیچیم. هیهات من الذله.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱
نظر نداشتن هم در نوع خودش جالبه ها... خودسانسوری جزیی از فرهنگ ما ترسوها شده
ahmad
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶
اردوغان سگ آمریکا و اسراییله.کوچک تر از اونه که به رهبر عزیزمون توهین کنه.فقط کافیه آقا دستور بده تا این سگ نجس رو به سزای اعمالش برسونیم.لبیک یا خامنه ای
ناشناس
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
عجله کن. نیازی به دستور نیست. مگه سفارت انگلیس رو دستور گرفته بودین
شما فقط داخل کشور عربده میکشین
یاد جریان غزه میافتم که رفته بودین فرودگاه میگفتین مارو بفرستین!!!! خودتون هم میدونستین که اگه میگفتنن بفرمائین همتون فرار میکردین
113
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۴:۵۵
ناشناس پاش بیوفته هر چی سگ وطن فروش هست رو به نابودی می کشونیم . هر چی سگ که فقط بلده پارس کنه .
رضا
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۴:۵۶
ناشناس تا زمانی که وطن فروش هایی مثل شما توی این کشور هستند باید هم ارزش ایرانی و ایران از سگ های آمریکایی کمتر بشه .
Shahram
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
دیکتاتور دجال خبیس هر چی بگی برازنده این آخوندای شیعه هست به خاطر فقر و گرانی مردم دارن گوشت همدیگرو میخورن این عظما به فکر تامین مالی اسد هستن
علی
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷
همین مردک چند سال پیش اومده بود دست بوسی رهبر ما.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹
مرگ بر ضدولایت فقیه،درودبرشیعیان ترکیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲
ما از الست طایفه‌ای سینه خسته‌ایم
ما بچه‌های مادر پهلو شکسته‌ایم
امروز اگر سینه و زنجیر می‌زنیم
فردا به عشق فاطمه شمشیر می‌زنیم
ما را نبی قبیله سلمان خطاب کرد
روی غرور و غیرت ما هم حساب کرد
از ما بترس، طایفه ای پر اراده‌ایم
ما مثل کوه پشت علی ایستاده‌ایم
لبیک یا خامنه ای
رضوی
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۸
امروزه هویت و تفاوت دست پروده های خاندان اهل بیت با غیر بر همه گان اشکار شده . بعد از 1400 سال هنوز که هنوزه اخلاق وفهم فقط وفقط در این خاندان و شیعیانشان دیده میشه . و بر هیچ حق شناسی پوشیده نیست که امروزه این پرچم در اختیار چه کسی است درود وسلام ما همواره بر سید علی و سید حسن باد و این افتخار برای ما تا ظهور انشالله باقیست .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷
ما ایرانیها منتظر یه چالدران دیگه هستیم.فقط رخصت میخوایم.........
رضوی
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴
مارا گر نبی قبیله سلمان خطاب کرد بر عشق ما هم به علی نیز حساب کرد
رضوی
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴
ترکیه و عربستان از خشم رسیدن به توافقات از حالا پیتو گذاشتن و از حالا شروع به دادو هوار کردن
ناشناس
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
توافق!!!!!!!!!!! خواب دیدی خیره
رضوی
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱
امروزه بر کسی که کمترین اطلاعی از اموزهای دینی خصوصا عالم تشیع داشته باشه پوشیده نیست که عاقبت ایران وهر کسی که با اون در ارتباط باشه کاملا مثبته چر اکه کسی که قرار این جهان از ظلم نجات بده و عدل رو بگستراند از خاندان اهل بیته و تنها گروهی که در این عالم 1400 سال خودشون و خاندانشون بر دین ابا واجداد اون اقا هستند عمدتا همین شیعیان خصوصا ایرانیها هستند که در تمامی خوشیها ونا ملایمات این خاندان با انان همراه بودن و تنهانام انان را زیبنده و شایسته خودشان می دونند وامروزه برای برای رسیدن این ثمره بیتابی میکنند . وعشق به حضرت رسول و امیرالمومنین و خاندان و فرزندانشان تا به امروز نسلا به نسل حکایت از این موضوع داره . و اینکه دشمنان این خاندان از خوشیهای شیعیان انها سر خورده بشن و احساس حقارت بکنند چیزی طبیعییه . وخوش به سعادت ما که پدران ما در بهترین چیزها سرمایه گزاری کردن وما را با تحمل مشقات ورنج فراون با انان اشنا و استوار نگاه داشتن. ما و پدران ما ذر سهم دولت حقه امام زمان علیه السلام سرمایه گذاری کردیم و همیشه تاوان این علم حسینی را هم داده ایم و میدهیم و عشق ما به سید علی و سید حسن از جنس عشق به این خاندان بوده وهست . و اینده از ماست مطینا و این چیزی است که در روایت ما به کرار به ان اشاره شده . ای کاش ما را در مجمع یاران راه دهند
شهلا
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۳
اين همان اردوغاني است كه ابتدا از او تعريف ها كرديم كه زنش محجبه است و در مراسم عراداري اما م حسين شركت مي كند چقدر از به قدرت رسيدن اردو غان خوشحال شديم صدا و سما چقر از او تجليل كردند يادش بخير....
ناشناس
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
دوست گرامی انسان ها همیشه در حال تغییر هستن از حُر در صحرا کربلا بگیر تا طلحه زبیر که به امام پشت کردند . هیچ شخصی تا آخر خوب نیست و هیچ شخصی تا قیامت بد نیست . پس برای همین امام (ره) فرمودند ملاک حال فعلی افراد ست
حسین
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۶
دجال زمان امام زمان خیلی وقته اومده. الان فقط خود حضرت مهدی باید بیاد.

یک مطلب دارم خواهشا بخونید کمی وقت گیره اما من نویسنده کتاب های مهندسی هستم و دوست دارم ببینم احساس و حرفام درسته یا نه. هر چند بیکار هستم اما شاید کمی حرفام جذاب باشه.
درباره دجال:

دجال بر خلاف افکار عمومی مردم یک فرد نیست. دجال مدت هاست که اومده. این مطالب رو براتون ارسال کردم تا دجال یک مفهومه و ن یک انسان.
دوستان چند وقت قبل من پستی رو برای دوستان ارسال کردم.

در این پست عکس یک بچه یک چشم بود که با سربازان داعش بود و داعش از اون به نام دجال آخر الزمان یاد میکردند. اما من تحقیقات زیادی انجام دادم ببینم اصلا منظور از دجال چیه؟؟؟. حرف حضرت علی هم درباره دجال به کنایه بوده. اما:

اول بهتره این جمله رو هم ببینید که به کنایه گفته شده
حضرت علی هم می فرماید:آنکس که مسیح پشت سر او نماز گزارد دوازدهمین نفر از خاندان پیامبر (ص) و نهمین نفر از فرزندان حسین بن علی (ع) است و اوست خورشیدی که از غروبگاه خود طلوع می کند.


می خوانیم خورشید از مغرب طلوع می کند. این یکی از پیچیده ترین مسائل مربوط به این قسمت است که ظاهرا با علم روز سازگار نیست زیرا طلوع آفتاب از مغرب مفهومش تغییر مسیر گردش مره زمین است. اگر این موضوع ناگهان صورت گیرد همه اب دریاها و تمامی ساختمان ها و موجودات سطح کره زمین به خارج پرتاب می شوند و همه چیز بهم می ریزد و اثری از زندگی باقی نخواهد ماند و اگر تدریجا صورت بگیرد شب و روز به قدری زیاد خواهد شد که از یک ماه و دو ماه هم خواهد گذشت و بازهم کائنات در زمین بهم خواهد ریخت. در حالی که شاید منظور خورشید امام زمان باشد و منظور از طلوع ظهور ایشان باشد یعنی امام زمان ظهور خواهد کرد و از غروب و نهان آشکار و ظاهر خواهد شد.
در مورد دجال هم همین طور است. تعجبی ندارد که دجال هم جنبه سمبولیک داشته باشد.

در پاسخ این سوال می گویم بعید نیست دجال با آن صفاتی که گفته شد اشاره به فریبکاران و رهبران مادی ستمگر در دنیای ماشینی باشد. زیرا :

حضرت علی (ع) صفات او را چنین بیان کرده است:
1)او یک چشم بیشتر ندارد که در میان پیشانی اش همچون ستاره صبح می درخشد اما همین چشم خون آلود است.
توضیح 1:
اولا، آنها یک چشم دارند و آن چشم اقتصاد و زندگی مادی است. آنها فقط به یک بعد می نگرند و آن بعد منافع مادی ملت خویش است و به هزار گونه نیرنگ و تزویر و سیاست های استعماری برای رسیدن به این هدف متوسل می شوند. آنها دجالانی هستند فریبکار که چشم معنوی و انسانی را از دست داده اند.
اما همین یک چشم مادی آنها بسیار خیره کننده و پرفروغ است و در صنایع به پیروزی های درخشانی نائل شده اند و از اقطار زمین نیز گذشته اند.



2)او مرکب سفید تندروی دارد که هر گام او یک میل است و بسرعت زمین را طی می کند.
توضیح 2:
ثانیا، مرکب هایی در اختیار دارند که بسیار تند و سریع السیر است و کره زمین را در مدت کوتاهی دور میزنند با سرعت هایی حتی مافوق سرعت صوت.



3)او دعوی خدایی می کند و هنگامی که دوستان خود را به گرد خویش می خواند صدای او را تمام جهانیان می شنوند.
توضیح 3:

آنها مدعی الوهیتند و مقدرات مردم جهان را به دست خویش می دانند و با تمام ضعف و ناتوانی که دارند، پیاده شدن د رکره ماه را دلیل اسخیر فضا و مهار کردن پاره ای از نیروهای طبیعت را نشانه تسخیر فضا، در حالی که یک زمین لرزه مختصر یک طوفان کم قدرت یک سلول سرطانی همه کاسه و کوزه های آنها را در هم می شکند در عین ضعف همچون فرعون دعوی خدایی دارند..
خود من چند روز پیش از اوباما شنیدم که گفته بود دنیا برای مدیریتش به آمریکا نگاه می کند.



4)او در دریاها فرو می رود و خورشید با او حرکت می کند. در پیش روی او کوهی از دود و پشت سرش کوه سفیدی قرار دارد که مردم آن را مواد غذایی می بینند.
توضیح 4:

با زیردریایی های مجهز به زیر دریاها می روند و وسائل سریعشان با مسیر خورشید حرکت می کند. در پیش روی کارخانه های عظیمش کوهی از دود و به دنبال سرش کوهی از فرآورده های صنعتی و مواد غذایی ( که مردم آن را مواد غذایی سالم فکر می کنند در حالی که ارزش غذایی چندانی ندارند و غالبا خوراکی های ناسالمی هستند) مشاهده می کنند



5)به هنگام ظهور او مردم گرفتار قحطی و کمبود مواد غذایی هستند.

توضیح 5) مردم به عللی از قبیل خشکسالی و یا استثمار و تبعیضات مختلف و سرمایه گذاری های کمرشکن و هزینه طاقتفرسای جنگها و ویرانی های حاصل از آن که همگی معلول زندگی یک بعدی مادی هستند گرفتار کمبود مواد غذایی می شوند و مخصوصا گروهی از گرسنگی می میرند و دجال ها که عامل اصلی این نابسامانی هاست از ای وضع بهره برداری کرده به عنوان کمک به گرسنگان و محرومان جامعه برای تحکیم پایه های استعمار خود کوشش و تلاش می کنند.


اگر بیاد داشته باشید موقع چنگ چند هفته قبل اسرئیل به غزه مردم آمریکا اعتراض داشتند چرا مالیات رو به سلاح میدن و برای کشتتن مردم غزه استفاده میکنن. چرا این ثروت ها رو برای خود جوانان آمریکایی هزینه نمی کنند. این طور جوانان بیکارتر میشن و مردم غزه هم فقیر تر. میلیاردها دلار به اسرائیل و آمریکا و فلسطین ضربه زده شده ..
ناشناس ایرانی
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
بیچاره بدبخت دائم نوکری و هر جنایتی میکنه بلکه قبولش کنن تو اتحادیه اروپا .
رسول
United Kingdom
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
اردغان نباید تنفر از رهبری را امتیاز سیاسی برای خود تلقی کند چون ایران انقلاب اسلامی کرده است
علی
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
همانطور که قبلا گفته شده در صورت توافق ایرانو امریکا بیشتر کشور ها اسیب بزرگی خواهند دید و درصد توافق بالای 85 درصده . ترکیه و عربستان و رژیم صهیونیستس بیشترین اسیب را خواهند دید حتی پاکستان هم از این ضرر بدور نخواهد بود . در ایران هم عده ای خودرا به هر درو دیواری میکوبند تا توافق صورت نگیرد چون متضرر خواهند شد . افرادی همچون زنجانی که سود تحریم را میبرند انشالله مملکتی اباد و ملتی پرنشاط در اینده ای نزدیک داشته باشیم
ناشناس
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۰
خود شما هم داری میگی این کشورها دشمن ما هستن ای توهم توطعه ای تندرو ای....!!
saman
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
در جواب حسین خیلی بیکاری انقد نشستی تایپ کردیا
ناشناس
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۰
تو بی کار تری که نشستی جوابش رو دادی . :))
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
در جواب حسین
دوست عزیز به نظر می رسه شما اول نتیجه گیری کردین بعد مطالبتونو بر اساس نتیجه از پیش گرفته شده نوشتین. اینکه می فرمایید خیلی تحقیق کردین. اساسا مبانی تحقیق شما چیست؟ هر دریافت شخصی لزوما حقیقت نیست. یک محقق همواره بدنبال نقض یافته های خود است نه اینکه یک دریافت شخصی را مطابق اصول بیان کند. البته برداشت شما محترم است و من خواندم چون شما در خواست کرده بودید که وقت بگذارم. و این نقد را گذاشتم تا بر نوشتار شما ارزشی گذاشته باشم.این تفکر که ما نماینده سپیدی هستیم و آنها نماینده سیاهی دیگر نخ نما شده. آنچه در دنیای امروز فضیلت شمرده می شود ایجاد فضای درک متقابل توام با احترام برای همه انسان هاست با هر عقیده و مسلک و مرام. شما از این مسئولیت شانه خالی می کنید و منتظر ظهور امام زمان هستید. در حالی که این مسئولیت اکنون ماست.
یه بنده خدا
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۵
حسین اقانظرشون راگفتنداشاره کرده بودند"بعیدنیست "ونظردیگران راخواسته بودندالبته بانظرایشون مخالفم .من هم به اینکه دجال چی میتونه باشه فکرکردم درسته که یه شخص نیست مطلبی خواندم که ثابت میکرددجال همین وسایل ارتباط جمعی ماهواره وتلویزیون و....میباشداین هم نظری است
کوروش کبیر
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳
اردوغ بی غیرت امروز کردها را میکشی فردا کردها دهن تو را سرویس میکنند
ساچمه
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
رهبرا اماده ایم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵
شاید منظور ازاین که از غروبگاه طلوع میکند این باشد که زمانی که تمام امیدها به یاس و ناامیدی گرایید و تمام امیدها قطع شد و تاریکی همه جا را گرفت از دل تاریکی نوری ظهور خواهد کرد .شعر جالبی از یکی از شاعران معاصر که برای کودکان و نوجوانان سروده اند رو براتون مینویسم این شعر به صورت ترانه اما نه به طور کامل از شبکه پویا نمایی پخش میشه:
شعری برای امام زمان
آغاز نو بهــــــــــــــار

بـــا دستی از شکوفـــــه در انتظار هستــــــــــــــم

روزی که او بیایــــــــــــــد گویی بهـــــــار هستــــم

با دستی از شکوفــــــــه از راه خواهـــــــد آمـــــــد

در لحظـــــــه ای پر از گل ناگاه خواهد آمــــــــــــــد

خورشید شایــــــد آن روز از غرب در بیایــــــــــــــــد

یا شاید عمر خورشیــــــد آن روز سر بیایـــــــــــــــد

بوی گل و هــــــــــــــوا را آن روز می توان دیـــــــــد

آن روز می توان بــــــــــاز با جویبار خندیــــــــــــــــد

پروانــــه هـــــــا در آن روز خواهنــــــد خوانــــــد آواز

لب­هــــای غنچـــه آن روز با خنده می­شـــــود بـــاز

آن روز آخریــــــــــــــن روز از عمــــر انتظار اســــــت

پایان فصل سرمــــــــــــــا آغاز نوبهــــــــــــــار است
علی
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
از هر راهی ما مردم منطقه را به جان هم میاندازند تا این جنگ بی پایان ادامه داشته باشد .عاقل شوید و انقدر درود و مرگ نگویید
دکتر
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۹
سوال اینجاست چه کسانی؟ یعنی مسئولین داخل ایران میان به امثال اروغان یا سعودی میگن بیا علیه ما شعار بده و دست به نسل سرکوب کردها و شیعه ها بزن!!؟ فکر نمی کنی توهم توطعه خواندن این سطح از ایران سیتزی حداقل در مورد چند کشور همسایه ما خود را به بیخیالی زدن باشه کپک که نیستیم
نصیر
Kazakhstan
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۴
ترکیه هدفش این هست که بحران کردها رو خارجی نشون بده و اون رو به سوریه و عراق بکشونه در سوریه بهانه اش اسد بود ولی در عراق بهانه ای نداشت تا اینکه داعش بهانه رو جور کرد خیلی هم علاقه داره بحران رو به داخل ایران بکوشنه بخصوص با تحریک تجزیه طلبان ترک و کرد در داخل ایران
متاسفانه اردوغان حداقل برای نصف ایران و مناطق ترک نشینش و کرد نشین مثل سلفش علیوف در جمهوری آذربایجان که داره تمام تاریخ ایران رو داره به نام خودش می زنه خواب دیده دستش هم با سعودی در حمایت از داعش به عنوان استفاده از یک اهرم فشار و بهانه برای پیشبرد سیاست های خارجی در یک کاسه هست
اصلاح طلب و اصول گراها باید در مورد این موضوعات خارجی و دشمنان واحد تفرقه و جدایی رو کنار بزارن و با هم متحد بشن و بخصوص اجازه ندن این نزاع های ملی گرایانه به سطح مردم کشیده بشه که هدف اصلی ترکیه عربستان امارات و اسراییل ایجاد بحران هویت و جنگ های قومی توسط پان ترک ها پان کردها و پان عرب ها در داخل ایران هست و مشغول کردن حکومت ایران به بحران داخلی برای تصفیه همه مخالفین خود در سطح منطقه
لاله
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲
این فیلم ها چیه...این ها ....ایرانی ترکیه هستند
داود زند
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹
با لب زدن سگ به دریا دریا نجس نمیشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
دوستان راه درست نه به محصولات ساخت تركيه (مانند وسايل خانگي كن وود، پوشاك ترك،آدامس ترك و...) مي باشد و خريد محصولات ساخت داخل مي باشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
آخه بگيد چي گفته تورا به خدا؟
میثم
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
این اردوغان خواب دیده که عثمانی برگشت و قدرت دنیا میشن
محمد
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹
اردوغان کی باشه که درباره رهبر ما حرف بزنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹
توهم امپراتوری عثمانی
وحید
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵
این اشکولا که منفی میدن ایرانی اند؟
شهریار اریابد
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
اردوغان جوکر بزرگ تاریخ
سخنرانی آقای رجب طیب اردوغان در محکومیت تروریست و حامیان آن در حالیست که طی چند سال گذشته بزرگترین پرورش دهنده ، تامین کننده تجهیزات و یاور تروریستها در عراق و سوریه کشور ترکیه بوده است ، آن همه اسناد و مدارک رو شده چون :خرید نفت داعش ، گسیل نیروهای آموزش دیده تروریستی ، درمان آسیب دیدگان ، انتقال ادوات و تجهیزات از ترکیه به سوریه و عراق و پشتیبانی فراگیر از تروریستها همه و همه کار اردوغان بوده و آنچه وی به زبان آورد یک مشت دروغ و یاوه گویی بزرگ بود و ایشان را به جوکر بزرگ تاریخ مبدل ساخت.
Shahram
Romania
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
همین اردوغان دمش گرم به آذربایجان اسلحه داد ارتش را آموزش داد الان داره قره باغ را میگیره همان جایی که خامنه ای گفته خاک اسلام هست فقط بلدن یمن سوریه لبنان را تامین کنند مثل سگ پارس کردن بلدن خدا وکیلی چه فرقی بین معاویه و خامنه ای هست؟