بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
اولین مرکز فروش و خدمات رسمی محصولات اپل در ایران راه‌اندازی شد.
کد خبر : ۱۳۶۲۷۷
مهدی عبقری در مراسم افتتاح اولین مرکز فروش و خدمات رسمی محصولات اپل در ایران اظهار داشت: از تاریخ 30 می 2013 در جریان لغو تحریم تلفن همراه از طرف آمریکا، اداره کل امور مالی وزارت خزانه‌داری این کشور لایسنسی به نام D1 را تصویب کرد که با این لایسنس عمومی فروش مستقیم و غیر مستقیم کالای IT به کشورهای شامل تحریم مجاز شد. پیش از این فروش با واسطه و بی‌واسطه هر کالایی که کشورهای سازنده آن آمریکا بود به کشورهای تحت تحریم ممنوع بوده است. این موضوع در بخش LEGAL سایت اپل درج شده است.

وی افزود: این شرکت طبق لایسنس D1، مجوز واردات فروش و خدمات پس از فروش محصولات اپل را کسب کرد و هم اکنون به دلیل عدم دسترسی به سیستم مالی بین‌المللی سوئیس در شرایط تحریم، واردات از نمایندگی کشور چین اپل انجام می‌شود که با فراهم شدن امکان مبادلات مالی برای ایران خرید کالا از شرکت اصلی در آمریکا نیز فراهم خواهد شد.

عبقری تصریح کرد: از این پس سرویس سنتر اپل به تمام محصولات قانونی اپل و کالاهای مسافری دارای برگ سبز گمرکی خدمات پس از فروش شامل یکسال ضمانت و سه ماه گارانتی تعویض ارائه خواهد کرد. تعمیرات محصولات اپل توسط افرادی که آموزش این محصولات را گذرانده‌اند، طبق استاندارد این شرکت انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: براساس آمار ارائه شده از سوی وزارت ارتباطات 121 میلیون گوشی تلفن همراه در ایران فعال است که از این تعداد 5 میلیون دستگاه آیفون است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر