بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
صنعت قند و شکر طی روز چهارشنبه هفته گذشته با بررسی وضعیت بنیادین سه نماد "قلرست"، "قپیرا" و "قزوین" در باشگاه مشتریان بورس نیوز مورد تحلیل قرار گرفت و جمع بندی صنعت مذکور نیز ارایه شد.
کد خبر : ۱۳۶۳۱۴
نویسنده :
کیوان فر
صنعت قند و شکر طی روز چهارشنبه هفته گذشته با بررسی وضعیت بنیادین سه نماد "قلرست"، "قپیرا" و "قزوین" در باشگاه مشتریان بورس نیوز مورد تحلیل قرار گرفت و جمع بندی صنعت مذکور نیز ارایه شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه مشتریان بورس نیوز، طی این جلسه که با همکاری شرکت کارگزاری ساوآفرین برگزار شد، تعدادی از اعضای باشگاه در این نشست حاضر شدند.

گفتنی است فایل PDF تحلیل های ارایه شده نشست اخیر باشگاه از طریق ایمیل نیز برای اعضا ارسال خواهد شد.

در پایان این جلسه همانند جلسات قبلی برای اعضای باشگاه گواهینامه حضور در نشست تحلیلی صادر شد.

بررسی سه نماد لبنیاتی در یک نشست/فرصت ثبت نام را از دست ندهید

شایان ذکر است طی جلسه هفته آینده، باشگاه مشتریان با همکاری کارگزاری بانک سامان صنعت شیر و لبنیات را بر پایه تحلیل سه نماد "غشان"، "غالبر" و "غپاک" مورد بررسی قرار می دهد. از این رو با توجه به محدود بودن ظرفیت سالن برگزاری نشست، از کلیه اعضای محترم باشگاه تقاضا می شود حضور قطعی خود را با ثبت نام از طریق لینک زیر اعلام نمایند.


لینک ثبت نام نشست

http://www.boursenews.ir/fa/forms/24


همراه داشتن کارت عضویت باشگاه مشتریان بورس نیوز الزامی است.


زمان برگزاری:

سه شنبه 93.7.29 ساعت 15 تا 17

مکان برگزاری:

تهران خیابان آفریقا چهارراه جهان کودک نبش کوچه 25 ساختمان شماره 29 طبقه همکف واحد پذیرش معاملات شرکت کارگزاری بانک سامان


در پایان گفتنی است آن دسته از عزیزانی که قصد حضور در نشست های آتی باشگاه مشتریان بورس نیوز را دارند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه 50 هزار تومان برای افراد حقیقی و 100 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو باشگاه ثبت نام کنند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

ttp://www.boursenews.ir/fa/forms/3




اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
پرداخت سودهاي خجالت‌آور از طرف غالبر و غپاك (75 و 25 ريال!) قابل تامل است! متاسفانه عليرغم اعلام زمان براي پرداخت(غالبر 15 مهر و غپاك اول آبان)، همين مبلغ اندك را دلشان نميايد پرداخت نمايند!! مثلا غپاك در اطلاعيه خود قيد كرده از اول آبان ولي در تماسي كه گرفتم گفتند از اول بهمن پرداخت ميكنند! از آن بدتر اين است كه سعي براي تماس به امور سهام غالبر امكان پذير نيست و مطمئن هستم كه از برقرار شدن تماس امتناع ميكنند و تلفن را عمدا اشغال ميكنند!
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
من به نظرم می رسد با مدیریتی که غالبر دارد فقط هدفشان خسته کردن سهامداران و بیرون اوردن سهام از چنگ آنان است.ک