بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۳
کد خبر : ۱۳۹۹۲۶
رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه برای بحث در مورد اوضاع سوریه و عراق و همچنین وضعیت فلسطین اشغالی با پادشاه اردن که به واشنگتن سفر کرده، دیدار کرد.

به گزارش فارس، «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا امروز (جمعه) در کاخ سفید با ملک عبدالله دوم پادشاه اردن دیدار و گفت‌وگو کرد.

آنطور که پیشتر هم اعلام شده بود، وضعیت سوریه و عراق به تبع تحرکات گروه تروریستی داعش و همچنین بالا گرفتن اعتراضات فلسطینی‌ها علیه اشغالگری صهیونیست‌ها، از جمله سرخط‌های اصلی بحث‌های نشست امروز بوده است.

رئیس‌جمهور آمریکا پس از پایان این نشست با حضور در جمع خبرنگاران به صحبت در مورد محتوای گفت‌وگوها پرداخت. وی با بیان اینکه با ملک عبدالله دوم در رابطه با برنامه هسته‌ای ایران و مذاکرات با این کشور گفت‌وگو کرده، بار دیگر توپ را به زمین ایران انداخت و گفت هنوز نمی‌داند که آیا ایران از این فرصت استفاده می‌کند یا نه. وی همچنین بار دیگر جمله نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی را تکرار کرده و گفت: «من عدم توافق را به یک توافق بد ترجیح می‌دهم.»

وی همچنین اعلام کرد که واشنگتن قصد دارد میزان کمک‌های خود به دولت اردن را افزایش دهد. این اقدام به بهانه حمایت از امان در مبارزه با تروریسم و همچنین میزبانی از آوارگان سوری صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حمید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۸
من میییییدونستم ، دیگه کار ما تمومه