بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
کد خبر : ۱۴۲۲۵۷

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شواری مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به تحرکات اخیر «پدیده» و نارضایتی سهامداران این مجموعه،‌ گفت: ذهنیت خوبی نسبت به فعالیت‌های «پدیده» در بین افکارعمومی وجود ندارد لذا امیدواریم قوه‌ قضائیه بدون در نظر گرفتن هرگونه مصلحتی با مسببان فسادهای صورت گرفته در این مجموعه به شدت برخورد کند.

وی افزود: این انتظار مردم است که قوه قضائیه ریشه‌‌های فساد را بخشکاند تا شاهد چنین فسادهای عظیمی نباشیم.

عضو شواری مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه وقوع چنین فسادهایی عملا انگیزه رقابت و حضور شرکت‌های خصوصی را از بین می‌برد، اظهار داشت: پدیده و پدیده‌ شاندیزی‌ها در سیستم اقتصادی کشور اخلال به وجود آورده‌اند، بنابراین باید براساس قانون با عوامل ترویج فساد در این مجموعه برخورد شود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: البته قوه قضائیه تاکنون نمره قابل قبولی در مبارزه با امر فساد داشته، اما متاسفانه نظارت قوی در این زمینه وجود ندارد و باید این سیستم نظارت اصلاح شود تا خدایی نکرده این تفکر به وجود نیاید که نظام پاسخ درستی در برابر مفاسد اقتصادی ندارد.

وی تصریح کرد: جلوگیری از وقوع مفاسد تنها راهش نظارت است و باید سیستم‌های ما فعال‌تر صحنه‌ها را زیر نظر داشته باشند، چراکه اگر نظارت درستی صورت نگیرد، جاذبه‌های پولی انگیزه وقوع فساد را افزایش می‌دهند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه در مبارزه با فساد سایر قوا و سیستم‌های بانکی نیز باید دستگاه قضا را همیاری کنند، خاطرنشان کرد: امیدوارم قوه قضائیه قاطعانه با تخلف صورت گرفته در مجموعه «پدیده» برخورد کند و این انتظار مردم است و باید به این انتظار مردم پاسخ مناسبی داده شود.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
باید هرچه زودتر جلوی تخلفات شرکت پدیده شاندیز رو بگیرند و مجبورش کنند تمام سهامی رو که فروخته پس بگیره ، البته اگر پولهایی رو که گرفتن موجود باشه !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
سلام
از حاج آقا بپرسيد كدوم يك از سهامداران پديده ناراضي هستند ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
کدوم فساد؟؟؟؟
پولی که از کشور خارج نشده..............
مگر غیر از اینه که پدیده به کشور و مردم این کشور خیر و نفع رسانده
هنوز که دستگاههای قضایی چیزیو کامل و دقیق اعلام نکردند پس چرا با قاطعیت قضاوت میکنید ؟؟؟؟؟؟؟
09180000007
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸
از قدیم گفتند در خونتو قفل کن همسایه رو دزد نکن. اگه دستگاههای نظارتی شما ضعیفند که دقیقا هم همینطوره دلیل بر این نیست که بقیه دزد و مفسدند. تو چطور حجت الاسلامی هستی؟ اسلام میگه اصل بر برائته مگر خلافش ثابت بشه. شما میگی اصل بر فساده مگر ثابت کنیم که فسادی رخ نداده؟؟؟ همین کارا رو میکنید که نسل جوون از اسلام فراریند
داریوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱
مردم وسهامدارها از شما ناراضی هستند نه از پدیده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲
استاد ریسی بی زحمت در خصوص ی=بورس هم تحقیق کنید اندیکاتورها هم دارند دروغ میگویند ومال مردم را میبرند ؟؟؟؟؟لطفا رسیدگی کنید!!!!!






111
ناشناس
ROMANIA
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹
سهام دارها ناراضی هستند ولی من به عنوان این که سهام دار نیستم خواستار مبارزه قاطع بافساد در جامعه هستم و باید مجازات شوند این شرکت‌ها
سهامدار حامی پدیده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
میشه به این اقای ناشناس بگین اینقدر چرند نبافه....