بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۵
ندیمی گفت: صندوق ثبیت بازار سرمایه با هدف ایجاد ثبات و کنترل نوسانات موجود در بازار ایجاد شده تا در این راستا بتواند روند نزولی بازار را کنترل و هدایت نماید.
کد خبر : ۱۴۲۵۶۵
ابوذر ندیمی نایب اول رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو باخبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاراندر خصوص ویژگیهای صندوق تثبیت بازار سرمایه بیان کرد: همواره برای پوشش ریسکها و برای از از بین نرفتن انگیزه، چه در بازار پول و چه در بازار سرمایه صندوقهایی با نیت حمایت از این بازارها ایجاد می‌شود تا بتواند شرایط بازگشت به دوران طلایی در این بازارها ایجاد نماید.

وی با اشاره به اهمیت ثبات در بازار سرمایه تصریح کرد: صندوق ثبیت بازار سرمایه با هدف ایجاد ثبات و کنترل نوسانات موجود در بازار ایجاد شده تا در این راستا بتواند روند نزولی بازار را کنترل و هدایت کند.

ندیمی با توضیح در مورد اهمیت ویژه صندوق ثبیت بازار سرمایه در کمک به بازگشت منابع اظهار داشت: این صندوق با هدف کمک به بازار سرمایه برای جایگزینی منابع از دست رفته ایجاد شده و در این راستا می‌تواند ریسکهای مدیریتی را کنترل و هدایت نماید.

نایب اول رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه صندوق تثبیت بازار تنها عامل کمک کننده به این بازار نیست گفت: صندوق تثبیت بازار سرمایه به تنهایی قادر به کنترل ریسک در بازار سرمایه نیست و نمی‌توان انتظار داشت تا این بسته تمام جهات مثبت شدن بازار سرمایه را فراهم کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با ایجاد صندوق تثبیت بازار سرمایه سایر شرایط برای بازگشت دوران رونق به این بازار نیز فراهم شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر