بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
عضو کمیسیون صنایع مجلس؛

خودرو 10 درصد گران شود

عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به جلسه دیروز این کمیسیون با وزیر صنعت، گفت:‌ وزیر صنعت موضوع افزایش ۱۰ درصدی قیمت خودرو در سال آینده را مطرح کرد که نمایندگان با آن مخالفت کردند.
کد خبر : ۱۴۳۳۱۰
به نقل از فارس، نادر قاضی‌پور با تشریح جزئیات جلسه دیروز کمیسیون صنایع با نعمت‌زاده وزیر صنعت، اظهار داشت: در این جلسه وزیر صنعت موضوع افزایش 10 درصدی قیمت خودرو در سال آینده را مطرح کرد اما نمایندگان با این مسئله مخالفت کردند.

وی ادامه داد:‌ در این جلسه به وزیر صنعت گفتم که شما وزیر تولید و صنعت نیستید، بلکه وزیر واردات هستید و راه را برای واردات بی‌رویه خودرو، شکر و سیگار باز کرده‌اید.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسین
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
بازهم اقای قاضی زاده بورس نیوز لطفا خبرهای مربوط به ایشان راکار نکن ایشان با خلق خبرهای جنجالی قصد مطرح کردن خود رادارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸
وزیر صنعت شده نماینده یه مشت تاجر و بازرگان سود جو و اصلا" وضعیت مردم براش مهم نیست و فقط جوش خودروسازا و بازرگانان و وارد کننده گان و شرکتهایی که خودش در آنها سهام کلان دارد را میزند.
نمیدانم چرا مجلس بهش رای اعتماد داده و اکنون استیضاحش نمیکنه؟!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
چی گران شده که دوباره این گاری را می خواهند گران گنند ؟
اسماعیل
United States of America
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
لطفا از جناب قاضی پور سئوال شود پس چی شد آنهمه با آب و تاب می گفتید قیمتهای فعلی خودرو هم 30 درصد گران است باید قیمتها اصلاح شود و نمایندگان هیچ وقت اجازه نخواهند داد خودرو سازان دست تو جیب مردم کنند . مثل اینکه دیگه آن آب و تاب را ندارید ؟
ahmad
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
اخه خنده داره وقتی تو دنیا بهترین ماشینها رو دستشون مانده و دنبال مشتری میگردنند با دادن تخفیفهای عالی این واقعا مسخره است که برای این او طیارها مردم تو فشار قرار بگیرند فقط سزای گرانفروشی نخریدن است بعد ببینید چه طور و چند درصد قیمتها را کاهش میدهند در ایران صنعت خودرو کاملا انحصاری است و واقعا اسم اینها را میشود صنعت گزاشت وقتی هیچ جای دنیا با نصف قیمت داخل خریدار نداره این احجاف و ظلمی است که سالیان دراز به بهانه حمایت از تولید به مردم میشه و فقط مردم میتونن اینها را سر جاشون بنشانند انهم با نخریدن
كلاه قرمزي
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
قيمت خودروهاي داخلي را به يكباره ده برابر كنيد وخيال همه را براي يكي دو سال راحت كنيد.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
خوش بحال بچه پولدارا که همه وزرا این دولت حامی سرسخت پدرانشون هستن وبد بحال کارگران و تولید کنند گان و سهامداران که وزرا این دولت با واردات گسترده مدام در حال له کردن انها هستن