بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
کد خبر : ۱۷۳۱۸۰

کشتی

به گزارش وعده صادق به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سیدفرید موسوی ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در چهل و پنجمین دوره ی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه، گفت:بار دیگر ورزش اول کشور در روزهای پرتنش و هیاهوی ورزشی دل ملت عزیز ایران را شاد کرد، که باید از تیم ملی کشتی چه آنهایی که در این مسابقه پیروز شدند و چه آنهایی که پیروز نشدند تشکر کرد.

نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دلاورمردان تیم ملی کشتی برای اهتزاز پرچم ایران و افتخار کشور در تشک مبارزه کردند، افزود:این مسابقات پلی برای موفقیت جوانان پر تلاش ایرانی برای حضور در مسابقات جهانی و المپیک خواهد بود و کشتی گیران آزاد در دیار بیستون فعل خواستن را صرف کردند.

مربیان داخلی هیچ چیزی کمتر از مربیان خارجی ندارند

موسوی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های وزیر ورزش و جوانان، فدراسیون کشتی و رییس آن و کادر فنی پرتلاش و با دانش تیم ملی ادامه داد:با توجه به اینکه در روز برد تیم ملی کشتی ،شاهد تزریق هیجان و شادی در جامعه هستیم، لازم است که با مساعدت بیشتر راه را برای ورزشکاران هموار کرده و امکانات مناسبی در اختیار آنها قرار گیرد، تا ورزشکاران بتوانند با تمام توان خود در مسابقات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مربیان داخلی هیچ چیزی کمتر از مربیان خارجی ندارند، یادآور شد:باید درعین حال که زمینه بهره برداری مربیان از تجارب و دانش ورزش بین المللی فراهم می شود، تا حد توان از مربیان داخلی استفاده شد ه و از آنها حمایت شود، تا شاهد موفقیت ورزشکاران و مربیان ایرانی در سطوح بین المللی بود.

سخنگوی فراکسیون ورزش درمجلس شورای اسلامی،ضمن تشکر از مردم و مسئولان استان کرمانشاه که زمینه برگزاری مسابقات را به نحو احسن فراهم کردند، تصریح کرد:باید از تجربه موفق کرمانشاه در سایر استان ها استفاده شود و بازی های مهم بین المللی در سایر استان ها برگزار شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر