بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
نمایندگان این شرکت با برگزاري جلسات متعدد با وزارت اقتصاد و دارايي و وزارت علوم نهايتا در واپسين روزهاي سال موفق به دريافت مجوز اجراي اين ماموريت مهم شدند .
کد خبر : ۱۷۳۹۹۹
نویسنده :
ارسالی
حميدرضا مهرآور مديرعامل كارگزاري بانك سامان پس از انجام موفقيت آميز تامين مالي وزارت علوم در هفته ی پایانی سال در مصاحبه ای با خبرنگار بورس نیوز گفت : پس از تصويب تامين مالي وزارت علوم از طريق انتشار اوراق تامين مالي صكوك در هييت محترم وزيران ، در حدود سه ماه قبل ، كارگروه تامين مالي كارگزاري بانك سامان برای انجام این تامین مالی تشکیل جلسه داد.
مهرآور افزود: نمایندگان این شرکت با برگزاري جلسات متعدد با وزارت اقتصاد و دارايي و وزارت علوم نهايتا در واپسين روزهاي سال موفق به دريافت مجوز اجراي اين ماموريت مهم شدند .

وی در ادامه افزود: در حالي اين ماموريت مهم به كارگزاري بانك سامان محول گرديد ، كه تنها سه روز براي طي كليه مراحل از ابتدا تا انتشار فرصت وجود داشت، کارگروه با به سرعت شروع به برنامه ریزی فرآیند اجرایی نمود و با تلاشی مستمر و با کمک و همیاری همه جانبه ، در نهایت این مهم در روز سه شنبه 24 اسفند ماه 95 محقق شد و به این ترتیب سریعترین عملیات تامین مالی در کوتاهترین زمان ممکن ، با یاری خداوند متعال و تلاش شبانه روزی همکاران و یاری کلیه ی دستگاههای ذیربط با عاملیت کارگزاری بانک سامان محقق گردید.
این افتخار کارگزاری بانک سامان است که توانست به سهم خود در تامین مالی جامعه ی علمی کشور نقش آفرینی نموده و از این آزمون سخت موفق بیرون آید، این افتخار زمانی دوچندان می شود که تامین سرمایه کاردان به عنوان یکی دیگر از خانواده ی گروه مالی سامان ، متعهد پذیره نویس و بازارگردان این اوراق تعیین شد، به عبارت دیگر کلیه ارکان این تامین مالی عضو خانواده ی بزرگ سامان بودند.
این موفقیت را به مدیران محترم وزارت علوم که صمیمانه و مجدانه با ما در این فرآیند همکاری نمودند ، مدیران محترم وزارت اقتصاد که در برداشتن موانع پیش رو ما را یاری نمودند و به طور ویژه مدیران محترم سازمان بورس که با پیگیری مسولانه در به نتیجه رسدن این رخداد مهم ما را یاری رساندند تبریک عرض می نمایم.
امید است که جایگاه تامین مالی در بازار سرمایه با شتاب به سمت جایگاه واقعی خود پیش رفته و صنایع و ارگانها از این ابزار مهم و کاربردی بیش از پیش استفاده نمایند.

وی در خاتمه افزود: کارگزاری بانک سامان در سال جدید ، با برنامه ریزی انجام شده قصد دارد فعالیت های خود را در زمینه ی تامین مالی گسترش داده و با همکاری وزارتخانه ها، شهرداری ها ، شرکتها و سایر ارگانهایی که نیاز به تامین منابع مالی دارند، در گسترش استفاده از روشهای تامین مالی سهم خود را افزایش دهد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر