بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
شرکت الماس داده به‌عنوان مجموعه‌ی فعال در حوزه بازار سرمایه توانسته خود را به‌عنوان یک سرمایه‌گذار جسور و یک ‏مجری قوی در حوزه استارت آپ معرفی نماید.‏
کد خبر : ۱۸۱۴۱۹

حمیدرضا نعمتی پور مدیرعامل شرکت الماس داده در گفت‌وگو با بورس‌نیوز در مورد فعالیت زیرمجموعه خود گفت: هدف ما حمایت از فناوری اطلاعات بورس اوراق بهادار و زمینه اصلی فعالیت‌های هلدینگ نیز مشاوره، طراحی و اجرای پلتفرم‌های معاملاتی و مالی بازار سرمایه است.

وی ادامه داد: از سال 95 کار خود را آغاز کردیم و در این مدت با بیش از 15 شرکت کارگزاری به‌صورت مستقیم و تعدادی شرکت مالی به‌صورت غیرمستقیم با مجموعه ما همکاری داشته و دارند. همچنین 11 محصول تولیدی هلدینگ الماس داده برای بورس اوراق بهادار تولیدشده است.

نعمتی پور تصریح کرد: دو مجموعه الماس تریدر و هویت یار جزو معروف‌ترین محصولات هلدینگ الماس داده هستند که به‌خوبی توانسته‌اند نیازهای بورس و فعالان این بازار را پوشش دهند.

وی افزود: یکی از اتفاقات خوبی که در هلدینگ الماس داده رخ‌داده است ورود به عرصه استارت آپ ها و همکاری با کسب‌وکارهای نوین است. در حال حاضر 6 محصول ما در حوزه استارت آپ ها فعالیت دارند و در اصل ما هم سرمایه‌گذار و هم مجری کار هستیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر