بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
در راستای‌کنترل و تنظیم بازار؛

دوهزار شکایت مردمی استان همدان

معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: از ابتدای سال جاری یک هزار و 795 شکایت مردمی به دست بازرسان ما رسیده و در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی شده است.
کد خبر : ۱۸۲۵۳۶

به گزارش بورس نیوز، علیرضا شجاعی با اشاره به ضرورت کنترل و تنظیم بازارداخلی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری یک هزار و 795 شکایت مردمی به دست بازرسان ما رسیده و در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی شده است.

وی افزود: 545 فقره از شکایت‌ها از طریق تماس تلفنی با ستاد خبری 124 بوده و مابقی به صورت حضوری و کتبی به واحد بازرسی سازمان اعلام شده است.

معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به رشد تماس هاس حضوری و کتبی نسبت به سال قبل گفت: مصرف‌کنندگان خود را بیشتر مسئول دانسته و با مراجعه حضوری در جریان رسیدگی به گزارش‌های خود قرار گرفته‌اند.

شجاعی با بیان اینکه حامی حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هستیم، گفت: مردم باید با اعلام نظرات خود در خصوص کیفیت و قیمت کالاهای عرضه شده حقوق خود را مطالبه کنند.

وی یادآوری کرد: مردم در صورت مواجهه با گرانفروشی، ‌کم‌فروشی، تقلب،‌ احتکار و عرضه کالای قاچاق،‌ درج‌نشدن قیمت،‌ صادر نشدن، ضوابط قیمت‌گذاری و توزیع موضوع را با سامانه 124 در میان بگذارند.

صنعت، معدن و تجارت همدان امسال از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به عنوان نمونه انتخاب شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر