وزیر نفت گفت:
انتقال 81درصد قرارداد توسعه فاز11 پارس جنوبی به چین
وزیر نفت گفت: 81 درصد قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی به صورت رسمی به CNPC چین منتقل شده و مذاکراتی با این شرکت صورت گرفته تا مشخص شود این شرکت برای اجرا چه میکند.
به گزارش بورس نیوز، بیژن نامدار زنگنه در تشریح آخرین وضعیت قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی، گفت: 81 درصد قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی به صورت رسمی به CNPC چین منتقل شده و مذاکراتی با این شرکت صورت گرفته تا مشخص شود این شرکت برای اجرا چه میکند.
وزیر نفت، با بیان اینکه از زمانی که کار توسعه فاز 11 پارس جنوبی متوقف شده CNPC اقدامی نکرده است، افزود: در سفری که رییس مجلس در هفته جاری به چین خواهد داشت و بنده نیز ایشان را همراهی میکنم یکی از بحث ها و مذاکرات قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی است.
این عضو کابینه دولت دوازدهم، همچنین در ادامه گفت: افتتاح فاز 3 پالایشگاه ستاره خلیج فارس در روز دوشنبه هفته جاری انجام میشود.
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
پس از آمریکا و روسیه؛
ایران در رتبه سوم کشورهای تولیدکننده گاز جهان قرار دارد یکی از سیاست های عمده وزارت نفت است؛
تمرکز بر توسعه میدان های مسترک به ویژه میادین نفتی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت:
نقش اساسی شرکت ملی حفاری ایران در چهاردهه گذشته عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت:
گسترش میادین نفتی از طریق «فروش اوراق» و «برداشت از صندوق توسعه ملی» پس از آمریکا و روسیه؛
ایران در رتبه سوم کشورهای تولیدکننده گاز جهان قرار دارد یکی از سیاست های عمده وزارت نفت است؛
تمرکز بر توسعه میدان های مسترک به ویژه میادین نفتی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت:
نقش اساسی شرکت ملی حفاری ایران در چهاردهه گذشته عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت:
گسترش میادین نفتی از طریق «فروش اوراق» و «برداشت از صندوق توسعه ملی» ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه