بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

پهن فرش‌قرمز برای سرمایه‌گذاران با تاسیس بورس در مناطق‌آزاد

مدیرنظارت بر بورس های سازمان بورس گفت:باید شرایط لازم برای سرمایه گذاری در ایران تسهیل یابد که در این راستا تاسیس و فعالیت بورس در مناطق آزاد اقدام موثری محسوب می شود.
کد خبر : ۱۸۸۶۱۹

به گزارش بورس نیوز، امروز آیین نامه تأسیس بورس در مناطق آزاد و اصلاحات قانون مالیات‌های مستقیم باهدف افزایش سرمایه گذاری خارجی آیین نامه تأسیس و فعالیت بورس در مناطق آزاد تجاری – صنعتی ایران توسط هیات دولت تصویب شد که نحوه و شرایط صدور، تعلیق و لغو مجوز تأسیس و فعالیت بورس در این مناطق از جمله مفاد مندرج در این آیین نامه بوده اما باید دید که با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور آیا شرایط و زیرساخت های لازم برای تاسیس بورس در مناطق مختلف کشور فراهم است یا خیر؟

در این خصوص محسن خدابخش مدیرنظارت بر بورس های سازمان بورس به بورس نیوز گفت: باتوجه به شرایط کنونی اقتصاد کشور باید از مزیت های مناطق آزاد در بورس استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه محدودیت های سرزمین اصلی در مناطق آزاد موجود نیست،افزود: تأسیس و فعالیت بورس در مناطق آزاد زمینه ای برای ورود سرمایه گذاران به کشور را فراهم می کند.

مدیرنظارت بر بورس های سازمان بورس با بیان اینکه اکنون سرمایه گذاری با نرخ های موجود در ایران برای سرمایه گذاران جذاب است، تاکید کرد: باید شرایط لازم برای سرمایه گذاری در ایران تسهیل یابد که در این راستا تاسیس و فعالیت بورس در مناطق آزاد اقدام موثری محسوب می‌شود.

خدابخش ادامه داد: قرار است شرکتی مجزا در مناطق آزاد تاسیس شود که سازمان بورس بعنوان نهاد ناظر در این زمینه فعالیت می کند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مجید
United States of America
چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
بورس روی خط (آنلاین) که باشی از تمام نقاط جهان می توانی خرید و فروش کنی