بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
کمیسیون صنایع مجلس با حساسیت بسیار رسیدگی می کند؛

احتمال افزایش قیمت خودرو در حاشیه بازار

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: باید مشخص شود افزایش قیمت خودرو از سوی شرکت‌های خودروسازی است یا در حاشیه بازار اتفاق می‌افتاد؛ براساس پیگیری‌های انجام گرفته به احتمال زیاد افزایش قیمت خودرو در حاشیه بازار اتفاق می‌افتد.
کد خبر : ۱۸۸۷۵۳

احتمال افزایش قیمت خودرو در حاشیه بازار

به گزارش بورس نیوز، ولی ملکی با اشاره به دستور رییس مجلس شورای اسلامی کمیسیون صنایع برای رسیدگی به بازار آشفته خودرو، گفت: کمیسیون صنایع با حساسیت بسیار موضوع افزایش قیمت خودرو در بازار را دنبال کرده و به آن رسیدگی می‌کند.

نماینده مردم مشکین شهر در خانه ملت افزود: باید مشخص شود افزایش قیمت خودرو از سوی شرکت‌های خودروسازی است یا در حاشیه بازار اتفاق می‌افتاد؛ براساس پیگیری‌های انجام گرفته به احتمال زیاد افزایش قیمت خودرو در حاشیه بازار اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته به منظور رسیدگی به مشکل افزایش قیمت خودرو مذاکراتی با آقای مقیمی معاون وزیر صنعت انجام گرفت، اظهار کرد: با دستور دکتر لاریجانی حساسیت کمیسیون نیز نسبت به بررسی و پیگیری مشکلات حوزه خودرو بیشتر می‌شود و با برگزاری جلسات متعدد دلایل و راهکارهای کاهش قیمت خودرو بررسی و به سمع و نظر مردم و مسئولان می‌رسد.

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: به زعم مسئولان وزارت صمت بخش اصلی مشکلات حوزه صنعت خودروسازی مربوط به سوداگران و حوزه تنظیم بازار است.

وی با بیان اینکه برای رسیدگی به موضوع افزایش سرسام‌آور قیمت خودرو باید مذاکراتی با رییس سازمان حمایت از مصرف کننده نیز صورت گیرد تا دلیل گرانی چهارچرخ‌ها مشخص شود، ادامه داد: هفته جاری جلسه‌ای با موضوع افزایش قیمت خودرو در کمیسیون صنایع برگزار می‌شود تا افراد مسئول در این زمینه به جمع بندی برسند؛ به احتمال زیاد کمیته صنعت کمیسیون صنایع مسئول بررسی این مشکل می‌شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمیسیون صنایع مجلس با حساسیت موضوع افزایش قیمت خودرو را پیگیری می‌کند و به شدت با این افزایش مخالف است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

قیمت محصولات جدید ایران‌خودرو

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

وابستگی بازار ارز به روند صادرات پتروشیمی‌ها

ارسال نظر