بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
مدیرعامل شرکت بیمه معلم گفت: افزایش سرمایه از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی‌ها در دستور کار است.
کد خبر : ۱۹۳۹۱۵
افزایس سرمایه


به گزارش بورس نیوز، محمدابراهیم تحسیری مدیرعامل شرکت بیمه معلم در این مجمع گفت: قوانین و مقررات بیمه مرکزی در خصوص نحوه ذخایر در سال 97 تغییر کرد و این امر موجب شد که تمام شرکت‌های بیمه ای تحت تاثیر این موضوع قرار بگیرند.

تحسیری ادامه داد: بیمه معلم برای مقاومت در برابر تحریم‌های بین المللی در ارتباط با پوشش‌های i&p شناورها و جلوگیری از غیرفعال شدن فعالیت‌های بازرگانی ناوگان کشتیرانی کشور با همکاری بیمه مرکزی و شرکت‌های بیمه گر داخلی، کلوپ i&p ایرانی را ایجاد و راه‌اندازی کرد که در حال حاضر 140 کشتی تحت پوشش بیمه i&p معلم هستند و به 60 کشور دنیا تردد دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت بیمه معلم با داشتن 631 نفر نیروی انسانی و با تکیه بر استراتژی رشد و توسعه پایدار شبکه فروش خود عملکرد مثبتی از خود برجای گذاشته است، افزود: این شرکت در حال حاضر دارای 41 شعبه، در کلیه مراکز استان‌ها 1045 نمایندگی حقیقی و حقوقی کارگزاری بیمه در شهرهای مختلف کشور، انجام عملیات بیمه ای مستقیم در انواع بیمه‌های زندگی و غیرزندگی، تحصیل پوشش‌های بیمه‌های اتکایی، قبول بیمه‌های اتکایی از موسسات بیمه داخلی، منطقه ای و بین المللی به صورت متقابل سرمایه‌گذاری از محل سرمایه، ذخایر و اندوخته‌های فنی و قانونی فعالیت دارد.

مدیرعامل بیمه معلم خاطرنشان کرد: افزایش بهره وری، ارتقای سیستم‌های اطلاعاتی، ارتقای زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری، افزایش رضایت کارکنان، افزایش بهره وری نمایندگان، افزایش بهره وری کارکنان، بهبود روال سازمانی، ارتقای فرایند مدیریت از مهمترین استراتژی شرکت است. 

وی افزود: افزایش سرمایه از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی‌ها در دستور کار است. 

تحسیری ادامه داد: برنامه خرید و فروش دارایی مازاد برای 5 شعبه یکی از برنامه های بیمه معلم محسوب می شود. 


پیام هیات مدیره


هیات مدیره شرکت مفتخر است که نتیجه یک سال تلاش و کوشش مجموعه مدیران، کارکنان و شبکه فروش شرکت بیمه معلم را تقدیم کند.

این شرکت در سال 1396 ضمن حفظ روند رو به رشد عملکرد و کسب سود مناسب، موفق شد در بین 100 شرکت برتر کشور قرار گیرد که این مهم با اجرای مناسب سند برنامه استراتژیک محقق شد. هیات مدیره شرکت با درک اهمیت این موضوع اولویت اصلی سال 1397 را «تسری کامل سند استراتژیک و برنامه‌های عملیاتی مصوب» در سطح شرکت اعلام کرد. 

بر این اساس، سال 1397 توسط مدیرعامل محترم شرکت به عناون سال «مشتری مداری در مسیر تحقق سند استراتژیک» نامگذاری شد. نتیجه تلاش و زحمات یکساله مجموعه مدیران، کارکنان و نمایندگان شرکت بیمه معلم ارتقای جایگاه در بین صد شرکت برتر کشور و کسب رتبه 79 در این میان بود. 

با مرور عملکرد بیمه معلم در 5 سال گذشته، شاهد رشد سریع این شرکت در صنعت بیمه کشور بوده ایم. افزایش فروش شرکت و همچنین افزایش سهم بیمه‌های زندگی از 12 درصد به 19 درصد، کسب سود مداوم در سنوات گذشته و قرار گرفتن در بین 100 شرکت برتر کشور گواه این ادعا بوده است. 

تمرکز بر استان‌های برتر اقتصادی، حضور موثر در مناقصات کشوری، توسعه شبکه فروش و ارائه طرح‌های جدید بیمه ای، مهمترین عوامل کلیدی در موفقیت شرکت در کسب سهم بازار بیش تر بوده است. هچنین علیرغم شرایط نامناسب اقتصادی و محدودیت‌های زیاد فضای کسب و کار این شرکت توانست حداقل بازده مورد انتظار سهامداران محترم را نیز فراهم کند.

از سوی دیگر با وجود ظرفیت‌های مناسب در کسب و کار شرکت بیمه معلم، لزوم حضور در بازار سرمایه و بورس به عنوان ویترین اقتصادی کشور کاملا مشهود به نظر می‌رسید. به این ترتیب این شرکت براساس برنامه استراتژیک خود با هدف افزایش شفافیت در عملکرد و حاکمیت شرکتی، تعیین ارزش واقعی و نقدشوندگی سهام برای سهامداران و ارتقای نظامات مالی، تصمیم به ورود به بازار فرابورس گرفت تا ضمن تامین خواسته سهامداران از مزایای ارزنده حضور در این بازار استفاده کند. 

بدین ترتیب، شرکت بیمه معلم در تاریخ 1397/12/25 با نماد «ومعلم» به عنوان یکصدوهشتاد و یکمین نماد معاملاتی موفق به عرضه سهام و ورود به فرابورس شد که مورد استقبال سرمایه‌گذاران این حوزه قرار گرفت.

این شرکت امیدوار است با رعایت کامل ضوابط و الزامات سازمان بورس و اوراق بهادار و حمایت سهامداران محترم، ضمن حضور موثر در بازار عملکرد خود را ارتقا دهد تا بتواند سود مناسبی را برای سهامداران خود به ارمغان آورده و رضایتمندی مطلوبی برای مشتریان خود فراهم کند.



تاریخچه:

در دی ماه سال 1373، به منظور کاهش اثرات منفی ریسک‌های سیاسی و تجاری و همچنین توسعه فعالیت‌های صادراتی و ارائه پوشش‌های بیمه ای لازم در مقابل ریسک‌های موجود، صنعت بیمه کشور با مشارکت نظام بانکی اقدام به تاسیس «شرکت بیمه صادرات و سرمایه‌گذاری» کرد.

در گام اول، شرکت بیمه صادرات و سرمایه‌گذاری، فعالیت خود را در زمینه بیمه‌های اعتباری آغاز کرد و سپس به تدریج در سال‌های بعد دامنه فعالیت خود را در سایر رشته‌های بیمه عمومی توسعه داد.

پس از واگذاری بخش عمده سهام شرکت بیمه صادرات وسرمایه‌گذاری در سال 1386 براساس تصمیم مجمع عمومی صاحبان سهام، نام این شرکت به بیمه معلم تغییر یافت. هم اکنون شرکت بیمه معلم با مشارکت سهامداران عمده خود شامل شرکت‌های «ساختمانی معلم»، «بازرسی مهندسی و صنعتی ایران»، «سرمایه‌گذاری کشتیرانی»، «سرمایه‌گذاری فرهنگیان»، «بانک سرمایه»، «کشتیرانی اقیانوس خروشان کیش» . «شرکت سرمایه‌گذاری راستین نوین کیش» در کلیه رشته‌های بیمه زندگی و غیرزندگی فعالیت می‌کند و دامنه فعالیت آن در سراسر کشور عزیزمان ایران گسترده است. 

در حال حاضر شرکت بیمه معلم با داشتن 720 نفر نیروی انسانی و با تکیه بر استراتژی توسعه کیفی و کمی شبکه فروش خود، عملکرد مثبتی داشته است. به گونه ای که این شرکت در حال حاضر دارای 38 شعبه در کلیه مراکز استان‌ها و برخی شهرستان‌ها، 22 باجه و بیش از 2443 نمایندگی حقیقی و حقوقی و کارگزاری‌های بیمه در شهرهای مختلف کشور بوده که مشغول خدمت رسانی به مشتریان است. 


تشکیل شرکت:

به استناد قانون تاسیس موسسات بیمه غیردولتی مصوب 1380/06/06 مجلس شورای اسلامی، قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه‌گری همچنین با رعایت لایحه اصلاح قسمتی از قانون تجارت مصوب اسفندماه 1347 و سایر مقررات مربوطه شرکت بیمه معلم تشکیل شده است. 

تاریخ و مدت تاسیس شرکت:

شرکت بیمه معلم در تاریخ 1373/10/20 و برای مدت نامحدود، تحت شماره 110465 در تهران به ثبت رسیده است. 


موضوع فعالیت:

موضوع فعالیت شرکت براساس اساسنامه بدین شرح است:

انجام عملیات بیمه ای مستقیم در انواع رشته‌های بیمه زندگی و غیرزندگی
تحصیل پوشش بیمه‌های اتکایی در رابطه با بیمه نامه‌های صادره
قبول بیمه‌های اتکایی از موسسات بیمه داخلی در حدود مقررات مربوط و ضروابط بیمه مرکزی ایران
سرمایه‌گذاری از محل سرمایه، ذخایر و اندوخته‌های فنی و قانونی در چارچوب مصوب شورای عالی بیمه


ترکیب سرمایه و سهامداران


سرمایه شرکت بیمه معلم در سال مبلغ 1500 میلیاردریال بوده لازم به ذکر است که تعداد کل سهام شرکت 1500000000 به ارزش اسمی هر سهم 100 ریال است. تکریب سرمایه و سهامداران شرکت مطابق ماده 6 اساسنامه به شرح جدول زیر است:

 
افزایس سرمایه




ترازنامه
 

افزایس سرمایه





صورت سود و زیان
 

افزایس سرمایه




گردش حساب سود و زیان انباشته
 
افزایس سرمایه





بیانیه چشم انداز:


شرکت بیمه معلم در افق 1404 با کسب سود مطلوب از طریق توسعه بازار، ایجاد وفاداری در مشتریان و ارتقای بهره وری در بین 5 شرکت برتر صنعت بیمه قرار خواهد داشت.


بیانیه ماموریت:


شرکت بیمه معلم با بهره گیری موثر از سرمایه انسانی شایسته و کارآمد می‌کوشد تا با ارائه کلیه خدمات بیمه ای با اولویت بیمه‌های زندگی به مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی در دسترس، به ویژه جامعه شریف فرهنگیان و حوزه حمل و نقل دریایی کشور، علاوه بر ایجاد آرامش و امنیت خاطر برای مشتریان، سوداوری مناسبی را برای سهامداران فراهم کند و با ارائه طرح‌های نوین، تنوع پرتفوی خود را توسعه داده و جایگاه خود را در صنعت بیمه ارتقا بخشد.


اهداف کلان سال 98

باتوجه به ماموریت و چشم انداز شرکت بیمه معلم، اهداف کلان شرکت در حوزه‌های مختلف ارائه می‌شود. 

افزایس سرمایه




اهداف استراتژیک سال 98

بر همین اساس اهداف استراتژیک شرکت به شرح ذیل ارائه می‌شود:

افزایش بهره وری

ارتقای سیستم‌های اطلاعاتی
ارتقای زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری
افزایش رضایت کارکنان
افزایش بهره وری نمایندگان
افزایش بهره وری کارکنان
بهبود روال‌های سازمانی 
ارتقای فرایندهای مدیریت ریسک

افزایش رضایت مشتریان

افزایش کیفیت و تنوع خدمات
افزایش رضایت مشتریان
افزایش رضایت فرهنگیان و مجموعه کشتیرانی 


افزایش سودآوری

بهبود ترکیب پرتفوی
کاهش مطالبات وصول نشده
افزایش منابع و سود سرمایه‌گذاری‌ها


افزایش سهم از بازار

گسترش شبکه فروش
افزایش پرتفوی کارگزاران



مقایسه بودجه و حق بیمه


بودجه شرکت در سال 97 مبلغ 15،571 میلیارد ریال بوده که در انتهای سال مبلغ 16،238 میلیارد ریال محقق شد. بنابراین اعداد و ارقام فوق، تحقق بودجه 105 درصد را نشان می‌دهد که بیانگر عملکرد مطلوب شرکت در رسیدن به هدف در نظر گرفته شده است. همچنین در سال 97 تحقق فروش رشته‌های بیمه ای کم ریسک شرکت بیش از 97 درصد بوده که نشان دهنده عملکرد مناسب شرکت در این بخش است. به طوری که در برخی رشته‌ها همچون باربری، 6 درصد بیش از بودجه نیز محقق شد.

 
افزایس سرمایه


جدول ذیل وضعیت تحقق بودجه در سال‌های مختلف را نشان می‌دهد.


افزایس سرمایه

همچنین جدول زیر مقایسه بودجه و حق بیمه محقق شده در سال 96 و 97 را به تفکیک رشته‌های مختلف بیمه‌ای نشان می‌دهد.


افزایس سرمایه
 
سهم بازار شرکت در صنعت بیمه


با توجه به رویکرد شرکت در جذب پرتفوهای کلان و مشتریان بزرگ، توسعه فروش رشته‌های بیمه کم ریسک و ارائه طرح‌های بیمه جدید با هدف گسترش بازار بیمه خرد، شرکت موفق شد در مقایسه با رقبا، سهم بازار خود در صنعت بیمه را از 3،6 درصد در سال 96 به 3،8 درصد در سال 97 افزایش دهد که بر همین اساس و با استناد به گزارش‌های منتشره از سوی بیمه مرکزی، شرکت بیمه معلم توانست در پایان سال 97، جایگاه هشتم را در بین کل شرکت‌های بیمه ای از آن خود کند. 
 

افزایس سرمایه





مقایسه حق بیمه و خسارت پرداختی

ملاحظه روند حق بیمه و خسارت پرداختی شرکت، در 6 سال گذشته و ترسیم خط رگرسیون مربوطه، مبین این مطلب است که شیب خط رگرسیون حق بیمه با مقدار 2374 از شیب خط رگرسیون خسارت با مقدار 1499 بیشتر است. به عبارت دیگر فاصله دو خط رگرسیون حق بیمه و خسارت در حال افزایش است و نشان دهنده کاهش نسبت خسارت کل شرکت در طول این سنوات بوده و می‌توان اینگونه تفسیر کرد که شتاب رشد حق بیمه شرکت، علی الخصوص در سال 97، بیشتر از رشد خسارت پرداختی بوده و در نهایت منجر به تولید منافع بیمه ای بیشتری خواهد شد. 

 
افزایس سرمایه


ورود به بازار بورس در سال 97


با مرور عملکرد بیمه معلم طی 5 سال گذشته، شاهد رشد سریع این شرکت در صنعت بیمه کشور بوده‌ایم. افزایش فروش شرکت از 6،000 میلیارد ریال به بیش از 16،000 میلیارد ریال، افزایش سهم بیمه‌های زندگی از 12 درصد به 19 درصد، کسب سود مداوم در سنوات گذشته و قرار گرفتن در بین 100 شرکت برتر کشور گواه این ادعا بوده است. بنابراین لزوم حضور در بازار سرمایه و بورس به عنوان ویترین اقتصادی کشور کاملا مشهود به نظر می‌رسید.

براین اساس بیمه معلم براساس برنامه استراتژیک خود با دنبال کردن اهداف
افزایش شفافیت در عملکرد و حاکمیت شرکتی
تعیین ارزش واقعی و نقدشوندگی بیشتر سهام شرکت برای سهامداران
ارتقای نظامات مالی شرکت با پیروی از استانداردها و قوانیو مقررات سازمان بورس
کسب اعتبار و وجهه مناسب برای شرکت نزد مشتریان
تامین مالی و افزایش سرمایه به منظور توسعه کسب و کار تصمیم به ورود به بازار فرابورس گرفت تا ضمن تامین خواسته سهامداران از مزایای ارزنده حضور در این بازار استفاده کند بدین ترتیب، شرکت بیمه معلم در تاریخ 1397/12/25 با نماد «ومعلم» به عنوان یکصدوهشتادویکمین نماد معاملاتی موفق به عرضه سهام و ورود به فرابورس شد که مورد استقبال سرمایه‌گذاران این حوزه قرار گرفت. 

همچنین لازم به ذکر است، ارزش هر سهم شرکت قبل از عرضه در فرابورس، 1،000 ریال بود که در زمان عرضه اولیه در بازار فرابورس، هر سهم قیمتی معادل 2،700 ریال داشت. 

این در حالی است که آخرین قیمت هر سهم شرکت در زمان تدوین گزارش، حدود 3،500 ریال بوده که این امر بیانگر این موضوع است که سرمایه سهامداران شرکت در این مدت، حدود 3.5 برابر شده است. شرکت بیمه معلم امیدوار است با رعایت کامل ضوابط و الزامات سازمان بورس و اوراق بهادار، ضمن حضور موثر در بازار، سود مناسبی را برای سهامداران خود به ارمغان آورد. 






 

عملکرد واحد سرمایه‌گذاری در بخش بازار سرمایه

بهای تمام شده سهام فروش رفته شرکت در پایان دوره منتهی به 29 اسفند 97 مبلغ 875،258 میلیون ریال و ارزش روز آن برابر با 1،12،975 میلیون ریال بوده که سود ناشی از فروش این سهام مبلغ 245،717 میلیون ریال بوده است.

جدول زیر بازده و عملکرد پرتفوی بورسی و فرابورسی شرکت را نشان می‌دهد.








 
همانطور که در جدول نشان داده شده سود ناشی از خرید و فروش سهام مبلغ 245،717 میلیون ریال بوده و سود ناشی از شرکت در مجامع (DPS دریافتی)نیز 46،111 میلیون ریال.
لازم به ذکر است، با توجه به شرایط به وجود آمده در بازار در طول سال مالی مورد گزارش، عمده تلاش مدیریت سرمایه‌گذاری در بخش فروش سهام با هدف جایگزینی سهام شرکت‌های موجود در پرتفوی با سهامی که پایه صادراتی دارد و عمدتا با نرخ دلار تغییر می‌کند، بوده است. 


وضعیت پروژه‌های در جریان


تنها پروژه در حال ساخت شرکت، پروژه ساختمانی کرج بوده که در حال حاضر در مرحله گودبرداری بوده و پیش‌بینی می‌شود در سال 99 به اتمام برسد. همچنین براساس برآوردهای انجام شده، پیش بینی می‌شود حدود 100 میلیارد ریال هزینه ساخت این پروژه باشد. ساختمان مذکور مشتمل بر 6 طبقه بوده و هر طبقه 300 متر زیربنا دارد.

چکیده اهداف سال 98

براساس سند استراتژیک، افزایش رضایت مشتریان از اولویت‌های اصلی شرکت است. دستیابی به این مهم مستلزم برخورداری از سرمایه‌های انسانی توانمندی است که از طریق ارائه خدمات باکیفیت و سرعت مناسب، رضایتمندی را برای مشتریان به ارمغان آورند. در همین راستا سال 97 به عنوان «ارتقای فرهنگ مشتری‌مداری در مسیر تحقق سند استراتژیک» نام گرفت. بر این اساس، با تلاش مجموعه شرکت بیمه معلم و اجرای موفقیت آمیز برنامه استراتژیک، دستاوردهای شایانی نظیر قرارگرفتن در بین 100 شرکت برتر کشور براساس رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی حاصل شد.
یکی از عوامل کلیدی در کسب این موفقیت، ارائه خدمات مطلوب بیمه معلم به مشتریان و افزایش بهره وری سرمایه‌های انسانی و شبکه فروش است. لذا تلاش بیمه معلم در افزایش رضایتمندی مشتریان همواره ادامه دارد و برنامه ریزی ویژه ای در سند استراتژیک در این خصوص انجام شده است. بدین ترتیب، مدیرعامل محترم سال 98 را سال «چابکسازی» نام نهادند.




به منظور تحقق این هدف، برنامه‌های عملیات مدونی برای سال 98 تدوین و به کلیه حوزه‌های سازمانی ابلاغ شد که اهم این برنامه‌ها بدین شرح است:

توسعه حوزه ارتباط با مشتریان
بهبود کیفیت خدمات بیمه ای
ارتقای کیفیت شبکه فروش
اجرای پروژه یکسان سازی دفاتر نمایندگان


برنامه‌های عملیاتی سال 98

چکیده برنامه‌های عملیاتی سال 98 شرکت که در راستای تحقق اهداف سازمانی تدوین شده، به شرح زیر است:
برنامه‌های حوزه فروش شناسایی بازارهای جدید با ریسک مناسب
تمرکز بر استان‌های پرپتانسیل در کسب پرتفوی نظیر تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و...
ارائه طرح‌ها وبسته‌های بیمه ای جدید شامل جایگاه داران سوخت، فیروزه ای و..
توسعه سیستم‌های ارتباط با مشتریان
مشارکت در کنسرسیوم‌های صنعت بیمه 



مصوبات مجمع


براساس رای گیری انجام شده در پایان مجمع مقرر شد سود 20 ریالی به هر سهم اختصاص یافت همچنین حق حضور اعضای غیر موظف 25000000 ریال و پاداش هیات مدیره نیز 903 میلیون ریال تعیین شد

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
حاشیه ای بر کمپین تبلیغاتی بیمه معلم؛

بیمه، ندایی بر آمده از درون / «بیم» به کمک «بیمه» آمد

با حضور رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ایران مطرح شد:

بیمه معلم پیشرو در ارائه خدمات بیمه ای به مردم و جامعه فرهنگیان

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
فقط پاداش میگیرن و ده ها سهیلات دیگه که سهامدار بیچاره هم خبر نمیشه. عرضه ندارن چهار خط بنویسند چه کاری میخوان بکنن. 4 ماه درجا زدن، ده روز قبل مجمع بستن ، الان هم یه هفته هست جلوی باز شدن سهم را میگیرن. مدیر . مثلا هیات مدیره شما چه غلطی میکنید؟
ناظر کجایی؟ خوابی؟
مرادزاده
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
بیمه معلم به عنوان سهامدار عمده موسسه اعتباری توسعه هیچ حمایتی از توسعه نکرد
توسعه ای که می توانست قیمت‌های پایین زیر ۱۰۰تومن هم جمع کند
مدیرسرمایه گذاری بیمه معلم منافع شخصی را بر منافع شرکت ترجیح میدهد
مدیرعامل بیمه معلم فکری به حال سرمایه‌گذاری گذاری خودش بکند که کار را بدست چه کسی سپرده است.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۷
سلام چرا بیمه معلم برای اعطای نمایندگی و .... اعلام رسمی نمیکنه و ظاهرا این نمایندگی ها فقط به افراد خاصی تعلق میگیره ، با توجه به اینکه اکثریت فرهنگیان محترم به دو دلیل خیلی مهم اول اینکه این بیمه را جزئی از صندوق ذخیره فرهنگیان میدانند و دوم بیمه نمودن وسایل نقلیه بصورت اقساطی تمایل زیادی برای بیمه نمودن وسایل نقلیه و حتی سیل و زلزله و .... در این شرکت بیمه دارند ولی متاسفانه با ورود به دفاتر بیمه معلم و شرایط نابسامان برخی از آنها و عدم آشنایی کافی با مبانی اولیه رایانه وقت زیادی از معلمین را تلف میکنند
آیا بهتر نیست که در هر منطقه آموزش و پرورش چند نمایندگی ایجاد شود و شرایط بیمه نمودن اقساطی برای همه نمایندگی ها یکسان باشد ، نه اینکه با یه نمایندگی اداره آموزش و پرورش قرارداد ببنده و پرسنل خود را به نمایندگی خاصی بفرسته و یه نمایندگی دیگه کاملا بیکار باشه ، گرچه هر چه تعداد نمایندگی ها بیش تر باشه ، تلاش و رقابت برای جذب مشتری هم بیشتر میشه و با تعداد زیاد معلمین واقعا اگر تصمیماتی گرفته شود که هر کسی که توان دارد در آن مشارکت کند قطعا بیمه معلم ،سرآمدترین و کارآمدترین شرکت بیمه کشور خواهد شد (همانگونه که با همین فعالیت چند ساله خود و همت و تلاش مدیران حال و گذشته شرکت ، عملکردی کاملا موفق داشته است ) واقعا نمیشه شرکت بیمه معلم یه قانون بذاره کسی که نمایندگی بیمه میخواهد علاوه بر مدرک حقوق و ....حتما باید سهامدار بیمه معلم باشه و تا پایان قرارداد حق فروش سهام خود را نداشته باشه تا بتوان افرادی نمایندگی بیمه معلم داشته باشند که اولا شرکت را برای خودشان بدانند و دوم از لحاظ مالی بقدری قوی باشند که بتوانند بر سر مدت اقساط بیشتر و مسایلی از این دست با هم رقابت کنند والا وقتی در منطقه ای فقط یه نمایندگی بیمه معلم وجود داره و خیالش هم راحته که فرهنگیان به خاطر قسطی نمودن حتما به آن نمایندگی مراجعه میکنند ، قطعا دفتری هم آماده میکنند که در شان و منزلت معلم نباشد و بیشتر شباهت به مهممانی های فامیلی شبیه هست تا دفتر یک بیمه معتبر
اسم بیمه و شهرستان رانیاوردم تا خدای نکرده قضاوت اشتباهی نکرده باشم
ولی مسئولین حتما برای اعطای نمایندگی بیمه معلم قوانینی در حد و اندازه بیمه معلم تهیه و اجرا نمایند
با تشکر و قدر دانی از همه زحمتکشان بیمه معلم از روز اول تا الان
موفق و پیروز باشید
محمد تقی زاده
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
ای کاش بجای نام بیمه معلم آنرا بیمه از معلمان بهتر می گذاشتند چرا که این بیمه نیز همچؤن صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت های تابعه پاتؤق و مرکز درآمد یک عده مفتخور بدون حضور معلمین شده است . حقوق های چند ده میلیونی مدیران و کاركنان بیمه معلم یا صندوق ذخیره فرهنگیان و شركت های تابعه آن از بارزترین نوع تبعیض نسبت به معلمین است که این شركت از شرافت معلمین و فرهنگیان سو استفاده می کنند . از طرفی اعطا نمایندگی یا اعطا واحد‌های صدور با پارتی بازی صورت گرفته که بنیان آن از سال ۱۳۸۶ توسط مسولین وقت حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش مشخصا توسط اداره بیمه و درمان وزارت مذکور پایه گذاری شده است .
محمد تقی زاده
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
در ادامه نظر قبلی اینجانب در خصوص اظهار مدیر عامل محترم بیمه معلم مبنی بر افزایش سرمایه بیمه مذکور حال سوال این است كه این افزایش سرمایه چه سودی برای معلمین دارد ؟ البته طبیعی است که در پاسخ خواهند گفت معلمین که سهامدار نیستند ! پس سوال جدی تر اینکه چرا سهام بیمه معلم را بصورت مقتضی به معلمین واگذار نکردید و اینکه آیا معلمین اصولاً از ایجاد چنین شرکتی خبر داشته اند و سوال های بیشمار دیگر .
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
خدالعنتشون کنه با این مدیریتشون بیشرفا حتی سود رو ندادن خاک برسرشون .مارو بدبخت کررن هرچی سرمایه داشتم رفت توجیب مفت خورها خدا ازشون نگذره بحق پنج تن