بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
هیات مدیره این شرکت فرصت دو ساله‌ای جهت اجرای مرحله دوم افزایش سرمایه که مبلغ آن ۴.۰۰۰ میلیارد ریال بوده را خواهد داشت و به این ترتیب طی دو مرحله فوق سرمایه ثبت شده شرکت با ۱۰۰درصد افزایش به ۱۰هزار میلیارد ریال خواهد رسید.
کد خبر : ۱۹۴۶۶۸
۱۰۰درصد افزایش سرمایه در دو مرحله

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز افزایش سرمایه دو مرحله ای شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان را صادر کرد.

به این ترتیب و در مرحله نخست این افزایش سرمایه، مبلغ ثبت شده سرمایه این شرکت با ۲۰درصد افزایش به ۶.۰۰۰ میلیارد ریال می‌رسد. 

بر اساس این گزارش، هیات مدیره شرکت فرصت دو ساله‌ای جهت اجرای مرحله دوم افزایش سرمایه که مبلغ آن ۴.۰۰۰ میلیارد ریال است، خواهد داشت و به این ترتیب طی دو مرحله فوق سرمایه ثبت شده شرکت با ۱۰۰ درصد افزایش به ۱۰هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

۱۰۰درصد افزایش سرمایه در دو مرحله

اصلاح ساختار مالی شرکت، جلوگیری از خروج منابع مالی شرکت و تقویت توان مالی و عملیاتی شرکت از اهداف این افزایش سرمایه عنوان شده است. مانده مطالبات سهامداران شرکت در حال  حاضر به بیش از یک هزار و ۶۲۳ میلیارد ریال رسیده است که از این مبلغ، یک هزار میلیارد ریال آن صرف افزایش سرمایه خواهد شد.

لازم به ذکر است که اجرای این افزایش سرمایه بر اساس برآوردهای شرکت منجر به افزایش فعالیت‌های عملیاتی آن از جمله افزایش تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی و سایر فعالیت‌های درآمدزا خواهد کرد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر