بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به تغییر آدرس دعوت برای عرضه‌های اولیه تا ابوالمشاغل‌های همه‌کاره فولادسازان ...
کد خبر : ۱۹۴۷۶۹
مُهر «ملی» برای بانک بنفش‌پوش/ مخابره یک پیام از اپراتورها

به گزارش بورس‌نیوز، آخرین عرضه‌اولیه که برای ورود به تالار حافظ دربست گرفت، فردا می‌آید شاید این عرضه، آخرین عرضه‌ای باشد که تالار حافظ به خود میبیند و دیگر عرضه‌ها را باید در ساختمان جدید شاهد بود البته راه‌پله‌های نبش کوچه عاصف خبر آورده‌اند که اکثر طبقات اسباب‌کشی خود را انجام داده‌اند و بزودی تابلوی تالار را هم باید جابه‌جا کرد.

مخابره یک خبر از اپراتورها
سخنگوهای راه‌پله خبر آورده‌اند که گویا برج‌های اپراتورها خبر گرانی را مخابره کرده‌اند و سهامداران آنها که چندی بود به‌دنبال گرانی و سودسازی شرکت مورد علاقه خود بودند، شاید به این آرزو و خبر داغ، در گرمای تابستان دست یابند.

ابوالمشاغل‌ها
داغی کوره‌ها باعث شده که ترکیب هیات مدیره‌ها و افراد پشت‌پرده ‌آنها کمی تکراری باشد، یعنی قانون پایستگی مدیریت در بسیاری از فولادسازها بسیار جذاب بوده که شاید دروس فیزیک یک پیش‌دانشگاهی نیز تدریس شود؛ داستان از آن قراراست که نام‌های مشابه در پشت‌پرده فولادی‌ها فراوان دیده می‌شود؛ «فصل مجامع» نشان داد که ابوالمشاغل‌ها در کنار دیگ‌های داغ مذاب همیشه به‌دنبال تسهیل کار خلق‌الله فقط امضا می‌کنند و اگر جایی به ضررشان باشد، با طفره‌رفتن و غش‌کردن به سمت فردی خاص نه‌تنها مجمع را می‌پیچانند بلکه اعضای هیات‌مدیره را از صندلی‌ها بلند می‌کنند تا دنبال این فرد در راهروها بگردند اما خبر رسیده که ابوالمشاغل به مجمعی دیگر رفته تا آنجا هم قول امضا دهد و به مجمعی دیگر رود.

مُهر «ملی» در حوالی بانک خصوصی
چندی پیش که بانک بنفش‌پوش خبرهای فراوانی را مخابره می‌کرد گویا حرف‌های تازه‌ای به غیر از استراتوس، آقازاده‌ها، تسهیلات و ... نیز داشته و پس از یک ماه مجمع آن برگزار شده و اتفاقا سهامداران قبلی نیز بر صندلی‌های خود لم عجیبی داده‌اند.
شنیده شده که شاید بانک بنفش‌ها حتی «ملی» شود.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در جریان ثبت سفارش امروز؛

117 سهم «فسازان» برای هر کد بورسی

در جریان ثبت سفارش امروز؛

117 سهم «فسازان» برای هر کد بورسی

ارسال نظر