بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
گله کادر درمانی فرانسه از همسایه‌های قدرنشناس؛

لطفا از این خانه بروید

در حالی که ویروس کرونا در فرانسه به شدت گسترش می‌یابد و آماده نبودن نظام درمانی این کشور برای بحران پزشکان و پرستاران و کارد‌های درمانی را از فرط کار به استیصال کشانده، رسانه‌های محلی از برخورد "ناشایست" شهروندان وحشت زده با کارکنان بخش بهداشت خبر می‌دهند.
کد خبر : ۲۱۴۲۴۶
نویسنده :
مینا علیزاده

لطفا از این خانه بروید

به گزارش بورس نیوز، در حالی که ویروس کرونا در فرانسه به شدت گسترش می‌یابد و آماده نبودن نظام درمانی این کشور برای بحران پزشکان و پرستاران و کارد‌های درمانی را از فرط کار به استیصال کشانده، رسانه‌های محلی از برخورد "ناشایست" شهروندان وحشت زده با کارکنان بخش بهداشت خبر می‌دهند.

شبکه آرام‌س دو روز پیش در یک برنامه تلویزیونی سخنان اولین، مادر یک پرستار را پخش کرد که درباره برخورد همسایه‌ها با فرزند و همسرش صحبت می‌کرد.

به گفته وی همسایه‌ها با چسباندن کاغذ به در آپارتمان از آن‌ها خواسته اند که در لابی ساختمان بمانند و در صورت امکان از این خانه بروند...، چون احتمال آلودگی کادر درمانی به ویروس کرونا از همه بیشتر است.

اولین می‌گوید همکار دخترش هم یک روز صبح، روی شیشه خودرویش پیامی با این محتوا دریافت کرده است: "شما پرستار هستید و بنابراین احتمال ابتلای شما به ویروس از همه بیشتر است. لطفا خودرویتان را نزدیک بقیه پارک نکنید" این پرستار که در بیمارستانی در منطقه بروتین در غرب فرانسه کار می‌کند با تایید این خبر در حساب کاربری خود در فیسبوک نوشت: "امیدوارم کسی که به خودروی من کاغذ چسبانده دستش را شسته باشد، چون من برایش در حکم یک آدم طاعونی هستم".

اولین می‌گوید: "همین آدم‌ها وقتی گرفتار بیماری می‌شوند از ما کمک می‌خواهند و به خاطر تاخیر غر هم می‌زنند. "

اشتراک گذاری :
ارسال نظر