بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

بانک‌هایی با تسهیلات خجالت

بانک‌هایی با تسهیلات خجالت
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم نگاهی دارد به سهامدارانی که در پشت باجه‌های بانکی فقط زیان درو می‌کنند و اندیشکده‌هایی پوچ که نسخه می‌شوند.
کد خبر : ۲۵۴۴۳۷

بانک‌هایی با تسهیلات خجالت

به گزارش بورس‌نیوز؛

سخنگوی راه‌پله خبر آورده که بسیاری از سرمایه‌گذارانی که سهام خود را از بورس خارج کرده و به بانک‌ها برده‌اند، مقدار دیگری از سرمایه‌ خود را در سهم‌های بانک تقسیم کرده‌اند تا شاید پس از توافق هسته‌ای، اوضاع بانکی‌ها ختم به خیر شود اما؛ سهامداران می‌دانند که باید به‌صورت پله‌به‌پله از سهم‌های دلاری بانکی‌ها خارج می‌شدند ولی این شایعه تعدیل مثبت بانکی‌ها آدم را یاد آن سهم بانک قرمزپوش می‌اندازد که به بوق تبدیل شد.

سهامداران بانکی، غیر از آن سه بانک‌ معروف که این روزها زیان‌انباشته فراوانی را پشت باجه‌های خود آماده‌ کردند، مراقب سهم‌های بانکی بوق هم باشید.

جا پای برادران آبی‌آسمانی

سخنگوی راه‌پله‌ها همچنین امروز اعلام کرده که فاتح بزرگ ما، یکی از اندیشکده‌ها را معرفی کرده که اینا بهترین‌اند در تاریخ و پیشنهادات این گروه، شق‌القمر می‌کند.

رفیق، ما همایش‌های اندیشکده برادران آبی‌آسمانی و آن خرج‌های شدید را در ابتدای دولت نخست گذشته فراموش نکرده‌ایم و شما هم گویا درست گام در جای پای بازنده‌ها ‌می‌گذارید. 

اغراق به ارزندگی در صف!

امروز از خیلی افراد شنیدیم که زمان ورود برای خرید سهم‌های بزرگ است و باید در صف خرید نشست تا از زیان‌های چند وقت اخیر، فرار کرد؛ برادر عساتید، بزرگوار، شما که در صف خرید می‌خرید، در کدام صف می‌فروشید! شما دکمه پیاده شدن را برای کدام سهامداران فعال کردید که الان سیگنال خرید را برای دیگر سهامداران ناپخته از این حیله می‌دهید. 

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر