بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
شرکت کاشی پارس در صورت مالی خود ثبت کرد:

درآمد ماهانه "کپارس" در روند نزولی قرار گرفت

درآمد ماهانه
درآمد ماهانه شرکت در مقایسه با ماه گذشته، کاهش ۵۲ درصدی را تجربه کرد که البته دراین‌بین لازم به ذکر بوده "کپارس" توانست نسبت به فروردین سال ۱۴۰۰ یک رشد ۱۵۰ درصدی را به همراه داشته باشد.
کد خبر : ۲۵۸۵۰۶

درآمد ماهانه

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، طبق گزارش فعالیت فروردین‌ماه ۱۴۰۱ شرکت کاشی پارس مجموع درآمد ماهانه خود را به ۲۵۴ میلیارد ریال رساند. همچنین درآمد تجمیعی این شرکت به دلیل آغاز سال مالی برابر با همین میزان اعلام‌شده است.

درآمد ماهانه

درآمد ماهانه‌ای که این شرکت کاشی در فروردین‌ماه سال جاری از خود برجا گذاشت، مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بود که بیشترین درآمد "کپارس" از طریق فروش محصولات در بازار صادراتی بود و در حدود ۱۶۸ میلیارد ریال درآمدزایی داشت.


بیشتر بخوانید: درآمد ماهانه "کپارس" در بازار صادراتی جلو زد


درآمد ماهانه کاشی پارس کاهش یافت

طبق این گزارش، درآمد ماهانه شرکت در مقایسه با ماه گذشته، کاهش ۵۲ درصدی را تجربه کرد که البته دراین‌بین لازم به ذکر بوده "کپارس" توانست نسبت به فروردین سال ۱۴۰۰ یک رشد ۱۵۰ درصدی را به همراه داشته باشد.

درآمد ماهانه

در این راستا بیشترین درآمد شرکت از فروش محصولات به «انواع کاشی پرسلانی» با حدود ۹۷ میلیارد ریال در بازار خارج از کشور تعلق گرفت که نرخ فروش آن نیز ۱۱۶ هزارتومان به ازای هر مترمربع ثبت‌شده است. همچنین قیمت این محصول نسبت به ماه گذشته افزایش ۴ درصدی را تجربه کرد.

فروش محصولات "کپارس"

بر اساس این گزارش، "کپارس" توانست در فروردین‌ماه ۲۵۲،۵۲۹ مترمربع از محصولات خود را در بازار‌های داخلی و خارجی به فروش رساند. از طرفی بیشترین مقدار فروش نیز مربوط به فروش صادراتی بود که ۶۹ درصدی از فروش کل را در برمی‌گیرد.

طبق گزارش صورت گرفته در سامانه کدال، مقدار فروش ماهانه این شرکت در فروردین‌ماه سال جاری نسبت به ماه گذشته ۵۳ درصد کاهش را به همراه داشت که در این راستا می‌توان گفت "کپارس" به برنامه دقیق و منظمی نیاز دارد تا بتواند زیان سهامداران را در ماه‌های آینده جبران کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر