بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
درآمد بهمن ماه شرکت کاشی پارس کاهش یافت؛

درآمد ماهانه "کپارس" در بازار صادراتی جلو زد

درآمد ماهانه
درآمد ماهانه شرکت "کپارس" در بهمن ماه سال جاری از فروش در مقایسه با ماه گذشته، کاهش ۸ درصدی را تجربه کرد.
کد خبر : ۲۵۶۲۲۰

درآمد ماهانه

به گزارش گروه تحقیق بورس‌نیوز، طبق گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری شرکت کاشی پارس مجموع درآمد ماهانه خود را به ۴۵۹ میلیارد ریال رساند و همچنین طی ۱۱ماه سپری شده از سال مالی این شرکت، درآمد تجمیعی "کپارس" به ۴،۱۸۰ میلیارد ریال رسیده است.

درآمد ماهانه

درآمد ماهانه‌ای که این شرکت کاشی در بهمن‌ماه سال جاری از خود برجا گذاشت، مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بود که بیشترین درآمد "کپارس" از طریق فروش در بازار صادراتی به مقدار ۲۵۰میلیارد ریال بدست آمد، سایر درآمد حاصل از فروش محصولات "کپارس" در بازار داخلی بدست آمد.


بیشتر بخوانید: "کپارس" گزارش فعالیت ماهانه منتشر کرد


درآمد ماهانه کاشی پارس

طبق این گزارش، درآمد ماهانه شرکت "کپارس" در بهمن‌ماه سال جاری از فروش در مقایسه با ماه گذشته، کاهش ۸درصدی را تجربه کرد و همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد ۷۰ درصدی روبه‌رو بوده است.

درآمد ماهانه

بیشترین درآمدی که این شرکت از فروش محصولات کسب کرد مربوط به «انواع کاشی پرسلانی» در داخل کشور بوده که در بهمن ماه ۱۸۰ میلیارد ریال درآمدزایی را به همراه داشت و با توجه به این گزارش، نرخ فروش این نوع کاشی در بازار داخلی به ازای هر متر مربع، در حدود ۱۴۰ هزار تومان قیمت گذاری شده که شاهد کاهش ۶ درصدی نسبت به ماه گذشته بود.

فروش محصولات "کپارس"

بر اساس این گزارش، شرکت کاشی پارس در بهمن ماه سال جاری ۴۸۱,۹۱۳ متر مربع از محصولات خود را در بازار‌های داخلی و خارجی به فروش رساند و بیشترین مقدار آن مربوط به فروش صادراتی بود که ۶۲ درصد از فروش کل را در بر می‌گیرد.

مقدار فروش ماهانه کاشی پارس در بهمن ماه یک درصد کاهش پیدا کرد و همچنین نسبت به بهمن ماه سال گذشته افزایش ۱۴ درصدی را به همراه داشت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر