بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
گزارش فعالیت ماهانه شرکت بیمه دی، ۱۰۷ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۱۲۲ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۷۳۲۹۶

بیمه دی و یک گزارش خوب!

بورس‌نیوز:

شرکت بیمه دی ایران با سرمایه ثبت شده ۵۹۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۶ هزار و ۵۴۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست روبه‌رشد خود را حفظ کند.

بیمه دی و یک گزارش خوب!

شرکت بیمه دی در پنجمین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد ۶۸۴ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این شرکت بیمه در مردادماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۱۰۷ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۱۲۲ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی بیمه دی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۷۵ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

بیمه دی و یک گزارش خوب!

"ودی" بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در مردادماه داشت متعلق به رشته بیمه «درمان» بود که از این بخش توانست ۵۲۹ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه در این دوره ۷۶ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد. دیگر رشته بیمه درآمدزای "ودی" در این دوره در بخش «ثالث - اجباری» با مبلغ ۸۴ میلیارد تومان اعلام شد که ۱۲ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.

بیمه دی و یک گزارش خوب!

نقطه مقابل حق بیمه صادره در گزارش فعالیت ماهانه، خسارت پرداختی شرکت بیمه‌ای است. شرکت بیمه دی در مردادماه سال جاری حدود ۸۷۷ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است که در مقایسه با ماه گذشته، میزان خسارت پرداختی کاهش داشته است. "ودی" بیشترین خسارتی که در این دوره پرداخت کرده، مربوط به بخش «درمان» با مبلغی بالغ بر ۷۹۶ میلیارد تومان بوده است که سهم ۹۱ درصدی از خسارت پرداختی این شرکت را به خود اختصاص داده است. در پایان گفتنی است که شرکت بیمه دی ایران در پایان مردادماه توانست به تراز تجمیعی مثبت ۱۰ هزار و ۵۲ میلیاردتومانی برسد.

بیمه دی و یک گزارش خوب!

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر