بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
تحلیل تکنیکال ترکیبی
روند سهم صعودی شده و در مسیر صعود قرار دارد با شکست ابر کوموی قرمز تارگت ۱۰۷۵۹ را در پیش دارد.
کد خبر : ۲۷۳۶۱۴

بورس‌نیوز:

تازه‌ترین اطلاعات بورسی از شرکت داروسازی ایران دارو (با نماد دیران) به فروش ۵۲.۰۱ میلیارد تومان این شرکت در امرداد ماه ۱۴۰۲ اشاره دارد. این رقم تحقیقاً نسبت به ماه مشابه سال قبل ۶۷.۶۷ درصد افزایش داشته است.

فروش کل شرکت در سال ۱۴۰۲ (منتهی به آخر خردادماه) به رقم ۲۲۹.۸۴ میلیارد رسیده که باز هم نسبت به مشابه سال قبل ۸۶.۱۲ درصد افزایش را به ثبت رسانیده است.

ایران دارو بر اساس عملکرد ۶ماهه هم، ۴۱ میلیارد تومان سود خالص را محقق کرده که این نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۶۲ درصدی را پشت سر گذاشته است. سهم از منظر بنیادی و dps محور بودن سهم خوبی است.

تحلیل تکنیکال ترکیبی

از منظر تکنیکال:

دیران پس از پولبک به خط روند نزولی و کف‌سازی خوبی که انجام داده است و همچنین وجود واگرایی در آر اس‌ای که مشخص شده است پتانسیل رشد تا تارگت‌های اعلام شده به ترتیب ۱۰۷۵۹، ۱۲۶۰۵ و ۱۴۶۸۱ را دارد.

روند سهم صعودی شده و در مسیر صعود قرار دارد با شکست ابر کوموی قرمز تارگت ۱۰۷۵۹ را در پیش دارد در مرحله اول همچنین کراس مووینگ‌های ۲۰ و ۴۰ نوید از رشد سهم دارد.

تابلو نماد:

نسبت‌های آمار دوره‌ای کراس قدرت خریدار را نشان می‌دهد که هر چه به سمت زمان کمتر می‌رویم قدرت خریداران زیاد و قدرت فروشندگان کم خواهد شد که نکته مثبت سهم است.

همچنین تابلوی روز سه‌شنبه ۱۴ شهریور ورود پول و همچنین حجم و ارزش معاملات بالا را نشان می‌دهد.

سرور قاراخانی، تحلیلگر و معامله‌گر بازار‌های مالی

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Turkey
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۸
مثل همیشه عالی ???