بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
پتروشیمی فن آوران رقم زد؛

افزایش ۱۷ درصددی "شفن"

افزایش ۱۷ درصددی
شرکت پتروشیمی فن آوران از فروش محصولات خود، به درآمد ۸۵۷ میلیاردتومانی دست پیدا کرد که متعلق به درآمد داخلی و صادراتی بود.
کد خبر : ۲۷۴۹۲۴

افزایش ۱۷ درصددی

بورس‌نیوز:

شرکت پتروشیمی فن آوران با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۹۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۷ هزار و ۵۴۸ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری نشان داد که روند صعودی همچنان ادامه دارد.

افزایش ۱۷ درصددی

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی فن آوران در ششمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود، به درآمد ۸۵۷ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۱۷ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۸ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۶ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۴ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

افزایش ۱۷ درصددی

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی فن آوران از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «متانول صادراتی» با ۴۳۶ میلیارد تومان بود؛ درآمدی که "شفن" از فروش این محصول در شهریورماه به دست آورد برابر با ۵۱ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «متانول صادراتی»، پرفروش‌ترین محصول این شرکت «متانول داخلی» بود که ۱۵۸ میلیارد تومان کسب درآمد داشته است. همچنین شرکت پتروشیمی فن آوران در ماه جاری از «اسید استیک داخلی و صادراتی و منو اکسید کربن» هم کسب درآمد کرد که به ترتیب نیز ۱۳۱، ۱۷۰ و ۱۲ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داده‌اند.

افزایش ۱۷ درصددی

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
روندرو به رشد
گزارش عملکرد ماهانه پتروشیمی فن آوران:

روندرو به رشد"شفن"

متانول صادراتی پرفروش‌ترین محصول
پتروشیمی فن آوران در مردادماه چه کرد؟

متانول صادراتی پرفروش‌ترین محصول "شفن"

ارسال نظر