بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
فولاد هرمزگان محقق کرد؛

بازگشت "هرمز" به مدار صعودی

بازگشت
میزان درآمدی که شرکت فولاد هرمزگان جنوب در ششمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود.
کد خبر : ۲۷۵۰۶۲

بازگشت

بورس‌نیوز:

شرکت فولاد هرمزگان جنوب با سرمایه ثبت شده ۴ هزار و ۹۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۲ هزار و ۷۸۱ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری نشان داد که به مدار صعودی بازگشته است.

بازگشت

میزان درآمدی که شرکت فولاد هرمزگان جنوب در ششمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد یک هزار و ۹۳۳ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۲۴ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۲۱ درصدی همراه بود، همچنین "هرمز" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۶ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۵۹ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

بازگشت

"هرمز" در شهریورماه ۲۶۶ هزار و ۸۹۵ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۱۱ هزار و ۵۰۷ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته با ۲۰ درصد رشد همراه شد.

بازگشت

عنوان پرفروش‌ترین محصول فولاد هرمزگان جنوب را در شهریورماه محصول «اسلب (بازار خارجی)» با ۸۳۶ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در ششمین ماه از سال جاری به ثبت رسید ۴۳ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول با کاهش قیمت، به مبلغ ۱۷ میلیون و ۲۹۴ هزار تومان درازای هر تن رسید.

بازگشت

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر