بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
عملکرد شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان در ۶ ماهه نخست سال؛

"گنگین" نگین درخشان صنعت گردشگری

شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان با تحقق یک هزار و ۱۱۶ میلیارد تومان از محل درآمد عملیاتی خود و رشد سود ناخالص ۳ هزار و ۶۰۰ درصدی، در آخرین گزارش میاندوره‌ای ۶ ماهه خود؛ افق تازه‌ای از سودآوری را رقم زده است.
کد خبر : ۲۷۵۰۶۴

به گزارش بورس‌نیوز؛ شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان  در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به شهریورماه ۱۴۰۲ مجموع درآمد عملیاتی خود در این دوره ۶ ماهه را برابر با یک هزار و ۱۱۶ میلیارد تومان ارائه کرد که رشد یک هزار و ۶۱ میلیارد تومانی را در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته خود محقق ساخته است.

سود ناخالص شرکت " گنگین " در این دوره ۶ ماهه با افزایش ۳ هزار و ۶۰۰ درصدی همراه بوده است که توانسته ۸۰۰ میلیارد تومان، از این محل کسب کند.

همان‌طور که در نمودار زیر مشاهده خواهید کرد، در می‌یابید که شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان در ۵ سال گذشته با روند رو به رشد در درآمدزایی همراه بوده است.

سود خالص "گنگین" در پایان شهریورماه سال جاری برابر با ۵۷۶ میلیارد تومان بوده است، در حالی که نسبت به دوره مشابه سال گذشته این شرکت با سود خالص ۹۴ میلیارد تومانی مواجه بوده است. گفتنی است این شرکت پس از راهبرد‌ها و سیاست‌های اصلاحی خود در ۵ سال اخیر، به رشد ۵۱۲ درصدی همراه بوده و سودآوری خوبی از خود بر جای گذاشته است.

شرکت "گنگین" در گزارش صورت‌وضعیت مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه خود مجموع دارایی‌های جاری و غیرجاری را برابر با ۷ هزار و ۷۲۴ میلیارد تومان به ثبت رساند که رشد ۱۸۵ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته داشته است.

بیشترین دارایی "گنگین" در اختیار بخش «سرمایه گذاری‌های بلندمدت» با ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است. این بخش از دارایی‌ها نسبت به پایان سال گذشته ۸۶ درصد رشد را به دنبال داشته است.

در حوزه دارایی‌های جاری این شرکت نیز «دریافتنی‌های تجاری و سایر دریافتنی‌ها» بیشترین محل دارایی‌های آن را شامل می‌شود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پیشروی
گروه سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی و گردشگری ایران در شهریورماه محقق کرد؛

پیشروی "سمگا"

ارسال نظر