بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
عطار در جلسه مدیران صادرات شرکت‌های گروه مطرح کرد؛

حمایت و توجه ویژه تیپیکو به صادرات

حمایت و توجه ویژه تیپیکو به صادرات
حسین عطار، سرپرست و عضو هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین در جلسه با مدیران صادرات شرکت‌های گروه گفت: تیپیکو حمایت و توجه ویژه‌ای به صادرات دارد.
کد خبر : ۲۷۵۲۳۲

به گزارش بورس نیوز، صبح روز شنبه ۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲ نشست مدیران صادرات شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ دارویی تامین با حسین عطار، سرپرست و عضو هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین، با محوریت توسعه محصولات و بازار‌های صادراتی در محل هلدینگ برگزار شد.

در این جلسه عطار، ضمن تاکید بر اهمیت صادرات و همچنین توسعه محصولات و بازار‌های صادراتی و ارزآوری برای کشور، هلدینگ را بازوی حمایتی شرکت‌ها در امر صادرات معرفی کرد.

عطار با بیان اینکه محصولات تولیدی در شرکت‌های تابعه تیپیکو از کیفیت بالا و استانداردی برخوردار هستند، گفت: اولویت ما در هلدینگ و شرکت‌های تابعه رفع برخی از کمبود‌ها و نیاز‌های بازار داخلی است و در کنار آن شرکت‌ها باید توجه ویژه‌ای به امر صادرات داشته باشند.

مدیران صادرات شرکت‌های گروه هم ضمن ارائه گزارشی جامع از وضعیت صادرات شرکت متبوع خود در سالجاری، در خصوص مشکلات و موانع حوزه صادرات با سرپرست تیپیکو گفتگو کردند. در ادامه راه‌کار‌های برخی از مشکلات صادرات در این جلسه مورد ارزیابی قرار گرفت و به بررسی و رایزنی در خصوص برنامه‌های توسعه صادرات شرکت‌ها پرداخته شد و همچنین موارد موفق توسعه صادرات در شرکت‌ها به اشتراک گذاشته شد.

در پایان این جلسه از شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) به جهت کسب رتبه اول فروش صادراتی در میان شرکت‌های گروه هلدینگ دارویی تامین و همچنین شرکت‌های ماده اولیه ساز بورسی، با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر