بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
درآمد‌های بیمه دی مقایسه شد؛

جهش ۲۱۲ درصدی "ودی" در آبان ماه!

جهش ۲۱۲ درصدی
شرکت بیمه دی در هشتمین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد ۵۰۲ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۷۶۳۹۲

جهش ۲۱۲ درصدی

بورس‌نیوز:

شرکت بیمه دی ایران با سرمایه ثبت شده ۵۹۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۵ هزار و ۶۹۴ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست به روند صعودی خود باز گردد.

جهش ۲۱۲ درصدی

شرکت بیمه دی در هشتمین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد ۵۰۲ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این شرکت بیمه در آبان‌ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۱۸ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۲۱۲ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی بیمه دی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۸۰ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

جهش ۲۱۲ درصدی

"ودی" بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در آبان‌ماه داشت متعلق به رشته بیمه «درمان» بود که از این بخش توانست ۲۸۱ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه در این دوره ۵۶ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد. دیگر رشته بیمه درآمدزای "ودی" در این دوره در بخش «ثالث - اجباری» با مبلغ ۹۱ میلیارد تومان اعلام شد که ۱۸ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.

جهش ۲۱۲ درصدی

نقطه مقابل حق بیمه صادره در گزارش فعالیت ماهانه، خسارت پرداختی شرکت بیمه‌ای است. شرکت بیمه دی در آبان‌ماه سال جاری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است که در مقایسه با ماه گذشته، میزان خسارت پرداختی افزایش داشته است. "ودی" بیشترین خسارتی که در این دوره پرداخت کرده، مربوط به بخش «درمان» با مبلغی در حدود ۸۹۵ میلیارد تومان بوده است که سهم ۹۰ درصدی از خسارت پرداختی این شرکت را به خود اختصاص داده است. در پایان گفتنی است که شرکت بیمه دی ایران در پایان آبان‌ماه توانست به تراز تجمیعی مثبت ۸ هزار و ۳۱۸ میلیاردتومانی برسد.

جهش ۲۱۲ درصدی

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر