بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت در آبان ماه محقق کرد؛

رشد ۱۵۴ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی "وصنعت"

رشد ۱۵۴ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی
 "وصنعت" در مقایسه با آبان‌ماه دوره مشابه گذشته بیش از ۱۵۴ درصد رشد در میزان ارزش بازار پرتفوی بورسی خود داشته است و همچنین  بهای تمام شده جمع سرمایه‌گذاری‌های این شرکت نیز با ۳ درصد افزایش در مقایسه با سال مالی گذشته همراه بوده است.
کد خبر : ۲۷۶۶۲۱

بورس نیوز: 

 شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۸۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳ هزار و ۴۰۰ میلیاردتومانی، در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به آبان‌ماه از ارزش بازار پرتفوی بورسی ۲ هزار و ۴۰۳ میلیاردتومانی خود خبر داده است.

رشد ۱۵۴ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی

 "وصنعت" در مقایسه با آبان‌ماه دوره مشابه گذشته بیش از ۱۵۴ درصد رشد در میزان ارزش بازار پرتفوی بورسی خود داشته است، هرچند گفتنی است این میزان نسبت به مهرماه ۳ درصد کاهش داشته است.

 بهای تمام شده جمع سرمایه‌گذاری‌های این شرکت نیز با ۳ درصد افزایش در مقایسه با سال مالی گذشته همراه بوده است.

رشد ۱۵۴ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی

 سبد سرمایه‌گذاری‌های "وصنعت" متشکل از شرکت‌های پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت‌های غیربورسی است که دراین‌بین حجم عمده را شرکت‌های بورسی به خود اختصاص داده است. شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت به بهای تمام شده یک هزار و ۷۶۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این بخش، ۵۳ درصد از حجم سرمایه‌گذاری‌های خود را به شرکت‌های بورسی اختصاص داده است.

رشد ۱۵۴ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی

 اگر به بهای تمام شده جمع سرمایه‌گذاری‌های "وصنعت" توجه کنیم؛ درمیابیم که واسطه‌گری‌های مالی و پولی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل‌معامله بیشترین حجم از این مقدار را به خود اختصاص داده‌اند که به ترتیب بهای تمام شده آن‌ها ۷۲۲ میلیارد تومان و ۸۰۲ میلیارد تومان است.

رشد ۱۵۴ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی

 گفتنی است باقی سرمایه‌گذاری‌های شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت که قبل‌تر به آن اشاره شد، جایگاه سوم را در این تقسیم‌بندی داراست و سرمایه‌گذاری در شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی به مبلغ ۳۵۷ میلیارد تومان از مهم‌ترین بخش‌های این شرکت محسوب می‌شوند.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
صندوق PE چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ (بخش اول)
از زبان مدیرعامل "وصنعت" بشنوید؛

صندوق PE چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ (بخش اول)

ارسال نظر