بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
فولاد شاهرود از درآمدزایی ماه گذشته خود عقب نشینی کرد؛

درآمدهای "فرود" میل به صعود ندارد

درآمدهای
"فرود" از فروش محصولات تولیدی خود درآمد عملیاتی که به دست آورد در مقایسه با آبان ماه سال گذشته ۷ درصد کاهش را به دنبال داشت.
کد خبر : ۲۷۶۶۲۷

بورس نیوز:

شرکت فولاد شاهرود در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری میزان درآمدی از فروش محصولات تولیدی کسب کرد ۲۱۵ میلیارد تومان بود، "فرود" در هشتمین ماه از سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲ به درآمد تجمیعی یک هزار و ۹۰۸ میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

عملکرد ماهانه فولاد شاهرود+بورس نیوز

فولاد شاهرود در آبان ماه سال جاری، میزان درآمد عملیاتی که به اطلاع سهامداران خود رساند مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی بود و در این دوره از فروش محصولات در بازار خارجی کسب درآمد نکرد اما؛ از ابتدای سال مالی تاکنون توانسته ۲ میلیارد و ۴۴۴ میلیون تومان در بازار خارج از کشور درآمد کسب کند.

درآمد ماهانه فولاد شاهرود

"فرود" از فروش محصولات تولیدی خود درآمد عملیاتی که به دست آورد در مقایسه با آبان ماه سال گذشته ۷ درصد کاهش را به دنبال داشت، درآمد تجمیعی که "فرود" تا چایان آبان ماه سال جاری به ثبت رساند افزایش ۵۸ درصدی را نسبت به سال گذشته به همراه داشت.

روند درآمدزایی فرود+بورس نیوز

شرکت "فرود" در آخرین دوره‌ای محصولات خود را در بازار خارج از کشور به فروش رسانده بود مربوط به مهرماه بود که این مبلغ ۲۹۵ میلیون تومان به ثبت رسیده که در مقایسه با ماه گذشته خود ۷۴ درصد ریزش را به همراه داشت. 

میزان درآمدی که شرکت فولاد شاهرود در آبان ماه سال جاری به دست آورد مربوط به فروش «میلگرد» بود، میلگرد محصول مشترکی است که از ابتدای سال مالی تاکنون در بازار داخلی و صادراتی توسط فرود به فروش رسیده است.

درصد درآمدهای داخلی و صادراتی فرود+بورس نیوز

این شرکت فولادی نرخ فروش «میلگرد» را در بازار داخل برابر با ۲۱ میلیون تومان در ازای هر تن شناسایی کرده و این نرخ نسبت به ماه گذشته ۳ درصد کاهش پیدا کرده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در اواخر ماه جاری صورت می گیرد؛

تطبیق اساسنامه "فرود" در مجمع

مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه گذاری امید در نشست و گردهمایی مدیران و اعضای هیأت مدیره هلدینگ امید:

میزان سود خالص گروه سرمایه گذاری امید در ۶ ماهه ۱۴۰۱ معادل کل سال ۱۴۰۰ بوده است

ارسال نظر