بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
از محل تسهیلات اعطایی؛

جهش ۹۳ درصدی "وگردش" در آذرماه

جهش ۹۳ درصدی
بانک گردشگری در نهمین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۲ هزار و ۲۶۱ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۷۷۲۹۰

جهش ۹۳ درصدی

بورس‌نیوز:

بانک گردشگری با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۵۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۰ هزار و ۸۱۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری‌ها و کارمزد درآمد کسب کند.

جهش ۹۳ درصدی

بانک گردشگری در نهمین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۲ هزار و ۲۶۱ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در آذرماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۹۳ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این بانک به مبلغ ۱۳ هزار و ۷۶۱ میلیارد تومان رسیده است. همچنین میزان درآمدی که "وگردش" از سرمایه گذاری‌های خود در آذرماه بدست آورد با رشد ۷۶۰ درصدی به مبلغ ۴۳ میلیارد تومان رسیده است.

جهش ۹۳ درصدی

عمده‌ترین درآمد "وگردش" در آذرماه متعلق به «مشارکت مدنی» و مبلغ به ثبت رسیده در این بخش برابر با یک هزار و ۴۸ میلیارد تومان بود. درآمدی که بانک گردشگری از بخش «مشارکت مدنی» به همراه داشت ۴۶ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در آذرماه را به خود اختصاص داد. از دیگر بخش‌های درآمدزا از قسمت تسهیلات اعطایی می‌توان به «فروش اقساطی» و «مرابحه» با ۷۹۶ و ۱۸۹ میلیارد تومان اشاره کرد. بخش‌های نام‌برده نیز ۳۵ و ۸ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشته‌اند.

جهش ۹۳ درصدی

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر