بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس زیر ذره‌بین بورس‌نیوز؛

درخشان مانند "فارس"

درخشان مانند
مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در این دوره ماهانه برابر با ۳۳ هزار و ۸۷۲ میلیارد تومان بوده است.
کد خبر : ۲۷۷۷۷۴

درخشان مانند

بورس‌نیوز:

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با سرمایه ثبت شده ۴۸ هزار و ۹۵۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۵۵۱ همتی، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری خود را در سامانه کدال منتشر کرد؛ سرمایه‌گذاری انجام‌شده از سوی صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در آذرماه مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و شرکت‌های خارج از بورس بود.

درخشان مانند

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "فارس" در این دوره ماهانه برابر با ۳۳ هزار و ۸۷۲ میلیارد تومان بوده است؛ شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌هایی انجام داد که در خارج از بازار سرمایه حضور داشتند. میزان سرمایه‌گذاری "فارس" در شرکت‌های خارج از بورس برابر با ۲۵ هزار و ۵۵۱ و شرکت‌های پذیرفته شده در بورس ۸ هزار و ۳۲۱ میلیارد تومان بود. عمده سرمایه‌گذاری "فارس" در آذرماه مربوط به بخش‌های مواد و محصولات شیمیایی و واسطه‌گری‌های مالی و پولی بوده است.

درخشان مانند

صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۲ (سال مالی منتهی به خردادماه ۱۴۰۳) در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۲۹۲ هزار و ۶۱۳ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۳ هزار و ۴۱۷ درصدی را به همراه داشت، لازم به ذکر است که ارزش بازار پرتفوی بورسی "فارس" در این دوره یک‌ماهه از مبلغ ۲۹۳ هزار و ۶۹۱ میلیارد تومان به مبلغ ۲۹۲ هزار ۶۱۳ میلیارد تومان رسید که نسبت به ارزش بازار ماه گذشته کاهش را به دنبال داشت. همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۹ درصد رشد را به خود دیده است.

درخشان مانند

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
فرصت‌ها و چشم‌انداز‌های روند سرمایه‌گذاری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس؛ 

"فارس" درخشش نگین صنعت پتروشیمی 

پرتفوی جذاب
رشد ۳۰ درصدی ارزش بازار سرمایه گذاری‌های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس؛

پرتفوی جذاب "فارس"

ارسال نظر