بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
افزایش تولید ۱۸ درصدی "کگل" نسبت به سال گذشته؛

"کگل" در فروش و تولید موفق عمل کرد

مقدار فروشی که "کگل" تا دی ماه از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آورد برابر با ۱۱ میلیون و ۵۷۹ هزارتن بود که سهم ۹۳ درصدی را فروش تجمیعی به خود اختصاص داد.
کد خبر : ۲۷۸۳۰۸

افزایش تولید ۱۸ درصدی نسبت به سال گذشته

بورس نیوز:

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی ماه سال ۱۴۰۲ مقدار فروش ماهانه خود را بالغ‌بر یک‌میلیون و ۱۵۳ هزارتن به سهامداران خود اعلام کرد، این مقدار فروش ماهانه از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آمد، مقدار فروش تجمیعی این شرکت معدنی طی ۱۰ ماه نخست به ۱۲ میلیون و ۴۰۷ هزارتن رسید.

مقدار فروشی که "کگل" تا دی ماه از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آورد برابر با ۱۱ میلیون و ۵۷۹ هزارتن بود که سهم ۹۳ درصدی را فروش تجمیعی به خود اختصاص داد و باقی محصولات را نیز در بازار خارج از کشور به فروش رساند، لازم به ذکر است که از ابتدای سال تاکنون محصولات فروخته‌شده در رینگ معاملات شامل «گندله، کنسانتره سنگ‌آهن، گندله ریزدانه، ضایعات کنسانتره سنگ‌آهن و هماتیت باطله دانه بندی» بود.

افزایش تولید ۱۸ درصدی نسبت به سال گذشته

محصولات «گندله و کنسانتره سنگ‌آهن»، محصولاتی هستند که از ابتدای سال تاکنون توسط "کگل" در ۲ بازار مورد فروش قرار گرفته‌اند، مقدار فروش محصولات تا دی ماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش یافت، گفتنی است که از مقدار فروش ۱۰ میلیون و ۵۲۹ هزارتنی تا دی‌ماه سال گذشته با افزایش یک میلیون و ۷۹۷ هزارتنی به ۱۲ میلیون و ۳۳۶ هزارتن فروش تجمیعی در دی ماه رسید.

مقدار فروش تجمیعی محصولات صادراتی "کگل" در سال مالی جاری برابر با ۷۵۶ هزارتن بود، در این دوره ۱۰ ماه محصولات گندله و کنسانتره سنگ‌آهن در سبد فروش این شرکت قرار داشت و گندله با ۶۴۷ هزارتن بیشترین مقدار فروش را به خود اختصاص داد.

افزایش تولید ۱۸ درصدی نسبت به سال گذشته

این شرکت معدنی در دی ماه سال جاری موفق به تولید ۲ میلیون و ۶۶ هزارتن از محصولات خود طی این دوره شد که بیشترین مقدار تولید را «کنسانتره سنگ‌آهن» با یک میلیون و ۳۶ هزارتن در اختیار داشت، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز این مقدار فروش به ۱۹ میلیون و ۲۹۶ هزارتن رسید و لازم به ذکر است که این مقدار تولید ماهانه نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش تولید را تجربه کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر