بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
روز خاص در بازارهای ایران و جهان/ افزایش آرامش منجر به رشد بازارها می شود
کارشناس بازار سرمایه گفت: از اینجا به بعد تنش افت می‌کند و افت تنش افزایش ریسک سرمایه گذاران و افزایش سرمایه گذاری را به دنبال دارد. 
کد خبر : ۲۷۹۸۷۱

مهران رضوانی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: امروز یکشنبه روز پرتنش و خاصی را در بازار‌های به دلیل حمله موشکی ایران به خاک اسرائیل در پاسخ به حمله اسرائیل به سفارت ایران در سوریه ایران و جهان داشتیم.

وی افزود: من فکر می‌کنم تفکری که بر بازار‌ها حاکم است این است که اوج تنش در خاورمیانه و به طور خاص بین ایران و اسرائیل این بود که شب گذشته اتفاق افتاد. از اینجا به بعد تنش افت می‌کند و افت تنش افزایش ریسک سرمایه گذاران و افزایش سرمایه گذاری را به دنبال دارد. 

کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: به همین دلیل افت قیمت دلار و طلا و شرایط پایدار بیت کوین را شاهد بودیم. من فکر می‌کنم تصور عمومی سرمایه گذاران در ایران و جهان این است که این قائله شب گذشته به پایان رسید و انتظار بیشتر سرمایه گذاران این است که اسرائیل دیگر پاسخ نمی‌دهد و وضعیت در کوتاه مدت آرام خواهد بود. این فرضیه، فرضیه محتمل تری از نظر سرمایه گذاران است و افزایش آرامش در بازار‌ها منجر به رشد آنهاخواهد بود.

رضوانی در این باره گفت: این‌ها همه در صورتی است که اسرائیل پاسخ ندهد. اما تصور اکثر بازار‌ها این است که قله و اوج تنش را شب گذشته مشاهده کردیم و از این جا به بعد وضعیت آرام خواهد بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تقویت سهام بورسی خودروسازان پس از واگذاری
پیش بینی حسین درخشان هوره کارشناس بازار سرمایه؛

تقویت سهام بورسی خودروسازان پس از واگذاری

جلسه اضطراری برای تعطیلی بورس
معاملات در شرایط اضطراری متوقف می‌شود؛

جلسه اضطراری برای تعطیلی بورس

ارسال نظر