بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
سبدگردان کاریزما ۱۳ ساله شد!
چهارم اردیبهشت سال ۱۳۹۰، سالگرد تاسیس شرکت سبدگردان کاریزماست که به عنوان اولین و قدیمی‌ترین شرکت سبدگردان کشور شناخته می‌شود.
کد خبر : ۲۸۰۰۹۳

به گزارش بورس نیوز، چهارم اردیبهشت سال ۱۳۹۰، سالگرد تاسیس شرکت سبدگردان کاریزماست که به عنوان اولین و قدیمی‌ترین شرکت سبدگردان کشور شناخته می‌شود.

۱۳ سال همراهی، نوآوری و سودآوری

سبدگردان کاریزما، قدیمی‌ترین سبدگردان رسمی کشور، در سال ۱۳۹۰ توسط چند تن از فعالان بازار سرمایه آغاز به کار کرد. از زمان شروع‌به‌کار، این تیم تلاش بی‌شائبه‌ای را برای کسب حداکثر بازدهی برای سرمایه‌گذاران کرده است.

کاریزما، بهترین راه‌حل‌های سرمایه‌گذاری در بورس

سرمایه‌گذاری مستقیم در بورس گزینه جذابی است که تعداد عظیمی از سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و تازه‌کار را به سوی خود کشانده، اما این کار نیاز مبرمی به تخصص، تجربه و زمان دارد همچنین ممکن است با یک تصمیم اشتباه، ضرر‌های جبران‌ناپذیری به سرمایه‌گذار وارد شود. سبدگردان کاریزما با استفاده از دانش افراد با تجربه و کارشناسان حرفه‌ای بورس، به سرمایه‌گذاران برای خرید و فروش سهام، مدیریت و چیدمان دارایی‌هایشان کمک می‌کند.

 مسیر سرمایه‌گذاری در کاریزما 

سبدگردان کاریزما با مدیریت بیش از ۱۸۰ سبد اختصاصی به ارزش ۴۱،۰۰۰ میلیارد ریال و ارائه ۱۸ صندوق سرمایه‌گذاری، طرح‌های متنوع و خدمات گوناگون تونسته اعتماد طیف گسترده‌ای از سرمایه گذاران را با نیاز‌ها و اهداف مختلف به خودش جلب کند.


اعتماد مشتری، سرمایه اصلی کاریزما

امروزه، بیش از ۵۵ هزار میلیارد تومان سرمایه مشتریان وفادار کاریزما، توسط این نهاد مالی مدیریت می‌شود. باتوجه به تنوع بالای ایجاد شده توسط سبدگردان کاریزما در نتیجه راه‌اندازی ۱۸ صندوق سرمایه‌گذاری، نیاز‌های سرمایه‌گذاری بیشتر افراد جامعه با هر میزان سطح ریسکی توسط این شرکت مدیریت دارایی برطرف می‌شود. 

کاریزما، همراه همیشگی فعالان بازار سرمایه!

متخصصان سرمایه‌گذاری کاریزما همیشه در تلاش هستند تا بتوانند با ارائه بهترین و نوین‌ترین راه‌حل‌های سرمایه‌گذاری، بهترین بازدهی‌ها را برای سرمایه‌گذاران و مشتریانی که به کاریزما اعتماد می‌کنند رقم بزنند.

مشاوره رایگان سرمایه‌گذاری 

شما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته می‌توانید از طریق تماس تلفنی با شماره ۴۱۰۰۰ -۰۲۱، از کارشناسان سرمایه‌گذاری کاریزما به‌صورت کاملا رایگان مشاوره دریافت کنید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر