بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۱
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری خوارزمی عنوان کرد:

"خارزم" آماده انتقال به بورس

طی روز گذشته مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام شرکت سرمایه گذاری خوارزمی ناشی از افزایش سرمایه در دست اجرا به پایان رسید، از این رو نماد معاملاتی آن بسته و عرضه حق تقدم سهام "خارزم" متوقف شد تا پس از ارایه مدارک موجود از پذیره نویسی حق تقدم منتشر شده به فروش رفته به سازمان بورس و اوراق بهادار نماد "خارزم" برای فروش حق تقدم های باقی مانده بازگشایی شود.
کد خبر : ۷۸۵۲۱
شرکت سرمایه گذاری خوارزمی برای برآورده کردن انتظارات سهامداران حقیقی و حقوقی از بازار فرابورس به بورس منتقل شده، از این رو قابل ذکر است این شرکت در شرایط کنونی در وضعیت مناسبی به سر می برد و انتظار می رود سود پیش بینی شده هر سهم تا پایان سال مالی جاری محقق شود.

مهدی کرباسیان، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری خوارزمی در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز با بیان این مطلب عنوان کرد: هم اکنون شرکت در شرایط مطلوبی به سر می برد و با استقبال مدیریت شرکت بورس و هیأت پذیرش و اخذ موافقت اصولی آنها سهام "خارزم" در آستانه ورود به بورس قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: طی روز گذشته مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام شرکت سرمایه گذاری خوارزمی ناشی از افزایش سرمایه در دست اجرا به پایان رسید، از این رو نماد معاملاتی آن بسته و عرضه حق تقدم سهام "خارزم" متوقف شد تا پس از ارایه مدارک موجود از پذیره نویسی حق تقدم منتشر شده به فروش رفته به سازمان بورس و اوراق بهادار نماد "خارزم" برای فروش حق تقدم های باقی مانده بازگشایی شود.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری خوارزمی در ادامه افزود: تا روز چهارشنبه بیش از 40 درصد از سهامداران حقیقی در خرید حق تقدم جهت حضور در برنامه افزایش سرمایه شرکت اقدام کردند که این آمار طی روز گذشته از این رقم نیز فراتر رفته و استقبال بی نظیر سهامداران را حکایت می کند.

وی در خصوص اجرای برنامه اصلاح پرتفوی شرکت اذعان داشت: گزارش عملکرد شش ماهه شرکت های زیر مجموعه "خارزم" در حال بررسی و حسابرسی است و به نظر می رسد عملکرد قابل توجهی را پیش رو داشته باشیم، بطوریکه انتظار می رود سود پیش بینی شده برای هر سهم "خارزم" تا پایان سال مالی جاری به طور کامل محقق شود، از این رو جای هیچ گونه نگرانی برای سهامداران وجود ندارد.

کرباسیان در خاتمه سخنان خود روند شاخص کل بورس را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: طی چند ماه گذشته بورس درگیر مسایل حاشیه ای کشور شده و بازار به فضای روانی ناشی از اخبار و هیجانات موجود در جامعه آمیخته شده بود، از این رو شاخص نیز با فراز و فرودهای بسیاری مواجه شد، طی یک ماه و نیم اخیر روند آن بهبود یافت و این در حالی اتفاق افتاد که اما در حقیقت اتفاق فیزیکی خاصی برای شاخص رخ نداده است.

بر همین اساس به نظر می رسد شاخص بورس در بازه زمانی کوتاه مدت به حالت تعادلی خود باز گردد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر