بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳
مدیر عامل سابق فرابورس اعلام کرد:

نام خریدار بلوک 17 درصدی "فارس"

امیدواریم از این پس با حمایت های مناسب از سهام هلدینگ خلیج فارس، بتوان ارزش این شرکت بورسی را به جایگاه واقعی و ارزش ذاتی آن ارتقاء داد.
کد خبر : ۹۸۱۴۱
بلوک 17 درصدی شرکت صنایع پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس دقایقی پیش در حالی معامله شد که شرکت صندوق بازنشستگی نفت به عنوان تنها خریدار این بلوک در رقابت روز جاری حضور یافت و موفق به خرید آن شد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری آینده نگر با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: شرکت صندوق بازنشستگی نفت با توجه به ارزیابی هایی که پیرامون ارزندگی بلوک 17 درصدی "فارس" انجام داده بود، طی روز جاری به قیمت هر سهم 13 هزار و 143 ریال اقدام به خرید آن کرد.

مصطفی امیدقائمی در خصوص آینده "فارس" و اثرات این واگذاری بر قیمت سهام شرکت مذکور گفت: به طور قطع با انتقال بزرگترین شرکت مشمول اصل 44 قانون اساسی به بخش خصوصی، انتظار بهبود وضعیت شرکت و رشد آن با اعمال تغییرات و مدیریت مناسب، انتظاری بدیهی و به جاست.

وی در خاتمه با ابراز امیدواری نسبت به آینده "فارس" اظهار داشت: امیدواریم از این پس با حمایت های مناسب از سهام هلدینگ خلیج فارس، بتوان ارزش این شرکت بورسی را به جایگاه واقعی و ارزش ذاتی آن ارتقاء داد.

در خاتمه این گزارش می افزاید، کارگزاری عمران فارس از سوی شرکت صندوق بازنشستگی نفت خریدار بلوک 17 درصدی "فارس" بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر