بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
همراه با ایجاد تغییر در شکل ظاهری این سایت خبری، سرویس های جدیدی همچون باشگاه مشتریان، تحقیق و مطالعات، کالا و انرژی و نیز دادستان بورس به اخبار اصلی و ویژه های بورس نیوز افزوده شده که جهت رفاه حال مخاطبان و دسترسی آسان به این سرویس ها در نظر داریم به خدمات ارایه شده در این سرویس ها بپردازیم.
کد خبر : ۱۳۵۶۷۲
نویسنده :
جمشیدی
سایت خبری بورس نیوز پس از چندین سال فعالیت در عرصه بازار سرمایه اقدام به افزایش خدمات اطلاع رسانی به مخاطبان خود نموده و سرویس های جدیدی را ارایه می کند.

براساس گزارش بورس نیوز، همراه با ایجاد تغییر در شکل ظاهری این سایت خبری، سرویس های جدیدی همچون باشگاه مشتریان، تحقیق و مطالعات، کالا و انرژی و نیز دادستان بورس به اخبار اصلی و ویژه های بورس نیوز افزوده شده که جهت رفاه حال مخاطبان و دسترسی آسان به این سرویس ها در نظر داریم به خدمات ارایه شده در این سرویس ها بپردازیم.

در ابتدا به این نکته اشاره می کنیم که لینک سرویس های مذکور در قسمت بالای صفحه اصلی گنجانده شده و مخاطبان می توانند با کلیک روی هر کدام از عناوین از اخبار موجود در آن صفحه بهره مند شوند.

معرفی و تشریح خدمات و سرویس های جدید

باشگاه مشتریان

این سرویس شامل دو خبر اصلی در ابتدای صفحه و اخبار ویژه در قسمت های پایین است که تمام خبرها مربوط به نشست های تحلیلی برگزار شده توسط بورس نیوز با همکاری شرکت های کارگزاری مختلف است. برهمین اساس مخاطبان می توانند با مراجعه به این صفحه ضمن مطلع شدن از تاریخ برگزاری نشست بعدی، از اطلاعات، اخبار و تحلیل های انجام شده در جلسات قبلی باخبر شوند.

این سرویس از قابلیت جستجو برخوردار است و بدین ترتیب تمام اخبار مربوط به نشست که در آرشیو بورس نیوز قرار دارد، در درسترس مخاطبان قرار گرفته است.

علاوه بر این، سمت چپ سرویس باشگاه مشتریان لینک خبر خوان لحاظ شده که در این قسمت نیز به اخبار مربوط به حوزه ورزش و انتشار کاریکاتورهای مختلف پرداخته شده تا فضای کلی این صفحه نیز کمی تلطیف یابد.

معرفی و تشریح خدمات و سرویس های جدید

تحقیق و مطالعات

تحلیل وضعیت سودآوری برخی شرکت های فعال بورسی و برآورد سود آتی آنها توسط واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز انجام می پذیرد که این تحلیل ها در سرویس تحقیق و مطالعات قرار می گیرند تا این تحلیل ها در دسترس مخاطبان قرار گیرد.

این سرویس نیز شامل دو خبر اصلی در بالای صفحه و اخبار ویژه در ذیل آن می باشد و لینک خبر خوان سرویس نیز در سمت چپ صفحه لحاظ شده که شامل اخبار مربوط به حوزه های علمی و فناوری است و در کنار آن دانلود برخی نرم افزارها و کلیپ های مختلف گنجانده شده است.

معرفی و تشریح خدمات و سرویس های جدید

کالا و انرژی

اخبار مربوط به بورس کالا و انرژی شامل عرضه های جدید در این بازارها، روند معاملات هفتگی آنها، و .... می باشد که این اخبار به صورت دسته بندی شده و جداگانه از خبرهای مربوط به بورس و فرابورس در این صفحه جای گرفته است.

خبر خوان این سرویس نیز به آخرین اخبار منتشر شده در حوزه بورس کالا و انرژی توسط سایر خبرگزاری هاپرداخته، به گونه ای که مخاطبان خبرخوان صفحه کالا و انرژی می توانند از سایر اخبار مرتبط با این حوزه نیز آگاهی یابند.

معرفی و تشریح خدمات و سرویس های جدید

دادستان

یکی از جدیدترین سرویس ها و خدمات ارایه شده توسط بورس نیوز که شامل طرح سوال حقوقی سهامداران در این صفحه و دریافت پاسخ آن از وکلای پایه یک دادگستری است.

مهمترین مزیت این سرویس امکان پیگیری سهامداران در خصوص شکایات خود از شرکت های مختلف بورسی است، به گونه ای که مخاطبان می توانند از دانش و اطلاعات وکلای بورس نیوز بهره گیرند و حتی با اقامه دعوی از طریق وکلای معرفی شده نسبت به احقاق حقوق خود اقدام کنند.

خبرخوان دادستان بورس نیز به انتشار اخبار مربوط به حوادث پرداخته است.

لازم به ذکر است تمام سرویس های مذکور شامل دو خبر اصلی در بالای صفحه و اخبار ویژه در پایین آن می باشد و تمام اخبار در این سرویس ابتدا در خبر اصلی منتشر می شوند و پس ازمدتی در اخبارویژه  مربوطه قرار می گیرند. همچنین لینک خبر خوان در تمام سرویس ها در سمت چپ صفحه قرار دارد و قابلیت جستجو برای اخبار تمام صفحات وجود دارد.

معرفی و تشریح خدمات و سرویس های جدید

ورود کاربران

این سرویس شامل عضویت ویژه کاربران و مخاطبان است که بزودی راه اندازی می شود و پس از آغاز فعالیت آن تنها کاربرانی که دارای User و password هستند می توانند از خدمات آن استفاده کنند. البته توجه به این نکته حائز اهمیت است که این خدمات به اعضای باشگاه بورس نیوز ارایه می گردد و سایرین نیز می توانند در صورت تمایل درخواست خود را جهت استفاده از این قسمت و دریافت user و passwordاعلام کنند.

معرفی و تشریح خدمات و سرویس های جدید

اما خدمات جدید بورس نیوز به همین جا ختم نمی شود، صفحه نخست این سایت میزبان لینک ها و سرویس های جدید دیگری نیز هست.

خدماتی همچون ارایه آخرین قیمت خودرو، موبایل و تبلت که این صفحه به طور معمول در سمت چپ لینک ویژه های بوری نیوز قرار دارد.

معرفی و تشریح خدمات و سرویس های جدید

پربازدیدترین اخبار

اما نسخه جدید نرم افزار بورس نیوز شامل طبقه بندی اخباری که بیشترین تعداد بازدید را به خود اختصاص می دهند، می باشد که با عنوان پربازدیدترین (رنگ قرمز)در سمت چپ صفحه اصلی قرار دارد.

معرفی و تشریح خدمات و سرویس های جدید

پربحث ترین اخبار

لینک این سرویس دقیقاً در کنار لینک پربازدیدترین با رنگ آبی جای دارد و مخاطبان با کلیک بر تب سمت چپ پربازدیدترین می توانند اخباری را که نظرهای متفاوت و زیادی درباره آن ارایه شده را ببینند.

خبر خوان بورسی و بارسانه ها

صفحه نخست بورس نیوز همچون سرویس های مختلف آن دارای لینک با رسانه ها (رنگ قرمز) و خبرخوان بورسی (رنگ آبی) است، بطوریکه مخاطبان می توانند با کلیک بر روی هر تب از آخرین اخبار منتشر شده در حوزه های مختلف همچون اقتصادی، فرهنگی و هنری مطلع شوند.

لازم به ذکر است که تمام اخبار هرچند دقیقه یکبار به روز می شوند.

معرفی و تشریح خدمات و سرویس های جدید

مجله تصویری

جذاب ترین تصاویر با موضوعات مختلف در این قسمت منتشر می شود، تصاویری در حوزه های هنری، حوادث و فرهنگی که معمولاً نیز مورد استقبال مخاطبان قرار دارد.

معرفی و تشریح خدمات و سرویس های جدید

لینک سایت های خبری مختلف

در انتهای صفحه نخست لینک سایت های خبری مختلف با اصلی ترین و جذاب ترین اخبار آن تعبیه شده که این اخبار نیز با قابلیت نرم افزار RSS به صورت دقیقه ای به روز می شوند.

معرفی و تشریح خدمات و سرویس های جدید

برهمین اساس می توان گفت در نسخه جدید بورس نیوز سعی بر آن شده تا علاوه بر انتشار اخبار مختلف در حوزه بورس که در صفحه اصلی منتشر می شوند، سرویس ها و خدمات مختلف نیز ارایه شود تا اطلاع رسانی در همه حوزه ها به مخاطبان و کاربران صورت گیرد. امید است که در دستیابی به این هدف و جلب رضایت شما مخاطبان عزیز موفق عمل کرده باشیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
نصیری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲
با سلام این کارتان عالیست با ارزوی موفقیت برای شما
تابان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
ضمن سلام بشما ویک یک کارکنان فهیم وزحمتکش انشالا در دنیا خیر ودر اخرت اجر جزیل خداوندی همراه شماها وخانواده محترمتان باشد
بی ازار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
سلام ایا مسولین شرکتی مثل همکاران سیستم (سهامداران )فقط افزایش سرمایه داده یا گناه دیگری مرتکب شده اند که بسته مانده