بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
چهارشنبه هفته جاری 93.7.23 باشگاه مشتریان بورس نیوز میزبان علاقه مندان به صنعت قند و شکر است تا با همکاری کارگزاری ساوآفرین به بررسی وضعیت بنیادین سه نماد فعال این گروه بپردازد.
کد خبر : ۱۳۵۶۸۶
نویسنده :
کیوان فر
چهارشنبه هفته جاری 93.7.23 باشگاه مشتریان بورس نیوز میزبان علاقه مندان به صنعت قند و شکر است تا با همکاری کارگزاری ساوآفرین به بررسی وضعیت بنیادین سه نماد فعال این گروه بپردازد.

به گزارش خبرنگار باشگاه مشتریان بورس نیوز، طی نشست تحلیلی این هفته وضعیت بنیادین سه نماد "قپیرا"، "قلرست" و "قزوین" بررسی و در پایان جلسه به شرکت کنندگان در نشست گواهینامه حضور اعطا خواهد شد.

شایان ذکر است با توجه به محدود بودن ظرفیت سالن برگزاری نشست، از کلیه اعضای محترم باشگاه تقاضا می شود حضور قطعی خود را با ثبت نام از طریق لینک زیر اعلام کنند.


لینک ثبت نام نشست

http://www.boursenews.ir/fa/forms/22


همراه داشتن کارت عضویت باشگاه مشتریان بورس نیوز الزامی است.

گفتنی است آن دسته از عزیزانی که قصد حضور در نشست های آتی باشگاه مشتریان بورس نیوز را دارند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه 50 هزار تومان برای افراد حقیقی و 100 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو باشگاه ثبت نام کنند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

ttp://www.boursenews.ir/fa/forms/3


زمان برگزاری:

چهارشنبه 93.7.23 ساعت 15 تا 17

مکان برگزاری:

تهران خیابان سعادت آباد خیابان علامه جنوبی کوچه حق طلب غربی پلاک 31 طبقه همکف واحد یک کارگزاری ساوآفرین


گفتنی است طی نظرسنجی به عمل آمده پیرامون جلسه هفته گذشته که با محوریت صنعت غذایی و ارایه تحلیل بنیادین دو نماد "غبشهر" و "غمارگ" برگزار شد، 75 درصد حاضرین در نشست صنعت مورد بررسی را خیلی خوب و خوب توصیف و تنها 25 درصد نظرات انتخاب این گزینه را متوسط ارزیابی کردند.

میزان تسلط تحلیلگران و کیفیت ارایه مطالب نیز از نظر 50 درصد آراء خوب و خیلی خوب بود و 41 درصد نیز بر متوسط بودن این متغیر کیفی تأکید کردند. کمتر از یک درصد نیز آن را ضعیف دانستند.

شایان ذکر است به روز و کاربردی بودن اطلاعات و مفروضات تحلیل های ارایه شده نیز به اتفاق نظر 66 درصد حاضرین در جلسه خیلی خوب و خوب توصیف شد و 33 درصد مابقی نیز آن را متوسط خواندند.

در پایان فایل PDF تحلیل بنیادین دو شرکت مارگارین و صنعتی بهشهر نیز در ذیل این خبر قابل دسترس است.

صنعتی بهشهر

شرکت مارگارین


اشتراک گذاری :
ارسال نظر