بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی گفت:

انتظار درآمدزایی سریع دانش‌بنیان‌ها را نداریم

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با اشاره به حمایت خیره‌کننده و رویکرد مثبت شرکت ملی صنایع پتروشیمی از توانمندی‌های داخلی اظهار کرد: دستاوردهای فنی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی بسیار کاربردی‌تر و فناوری‌ها بالغ‌تر شده‌اند.
کد خبر : ۱۸۵۱۰۷

به گزارش بورس‌نیوز، علی پژوهان با اشاره به حمایت خیره‌کننده و رویکرد مثبت شرکت ملی صنایع پتروشیمی از توانمندی‌های داخلی اظهار کرد: دستاوردهای فنی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی بسیار کاربردی‌تر و فناوری‌ها بالغ‌تر شده‌اند.

وی با بیان این‌که فاصله واگذاری دانش و تولید از آن در صنعت پتروشیمی به نسبت طولانی است، افزود: نمی‌توانیم انتظار درآمدزایی سریع از عرضه دانش به صنعت داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به ظرفیت بالای نیروی انسانی در این شرکت اشاره و تصریح کرد: راه‌اندازی پلنت و تولید محصول در صنعت سبب افزایش خلاقیت و انگیزه بالا در پژوهشگران این شرکت می‌شود.

پژوهان در مورد ارتباط صنعت پتروشیمی با دانشگاه‌ها گفت: شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی از گذشته به عنوان حلقه واسط صنعت و دانشگاه عمل کرده و بخشی از دانشی که امروز به صنعت عرضه می‌شود با همکاری دانشگاه بوده است.

وی با اشاره به این‌که هم‌اکنون پنج پلنت تولید کاتالیست در حال احداث است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در دو سال آینده هر پنج پلنت به بهره‌برداری و تولید برسند.

مدیر شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی افزود: سرمایه‌گذاری لازم برای احداث واحدهای مورد نظر توسط بخش خصوصی انجام می‌شود.

پژوهان به فعالیت شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در زمینه فرآیند محصولات پتروشیمی اشاره و اظهار کرد: به عنوان مثال، این شرکت در حال کار روی دمو پلنت فرآیند پلی‌پروپیلن است و امیدواریم سال آینده تجاری‌سازی شود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی اعلام کرد:

همکاری مشترک با تندگویان برای تولید گریدهای جدید پلی اتیلن

رئیس هیات مدیره پلی پروپیلن جم در مراسم ورود این شرکت به بورس مطرح کرد:

در آینده ای نزدیک/ ورود پروپیلن جم به بازارسرمایه

رئیس سازمان صمت استان البرز گفت:

صنعتی بودن 45 درصد اشتغال در البرز

قائم مقام انجمن صنفی کارفرمایان صنعت پتروشیمی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

سایه از قیمت‌گذاری تکلیفی بر اوره‌سازان / نرخ اوره آزاد می‌شود!

ارسال نظر