بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی اعلام کرد:

همکاری مشترک با تندگویان برای تولید گریدهای جدید پلی اتیلن

با امضای این قرارداد لایسنس و شرایط تولید گرید‌های جدید در شرکت پژوهش و فناوری استخراج شده، سپس پتروشیمی تندگویان با این اطلاعات شروع به تولید صنعتی و نیاز بازار می‌کند.
کد خبر : ۱۹۶۷۶۰

علی پژوهان، مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی دررابطه با جزییات قرارداد این شرکت با پتروشیمی شهید تندگویان به خبرنگار بورس نیوز گفت: شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی دارای دانش و تجهیزاتی در حوزه پلی اتیلن  است و از سوی دیگر پتروشیمی تندگویان نیز دارای یک پلنت تولید است.

وی ادامه داد: هر پتروشیمی لیسانس و دانشی در یکسری گرید‌ها دارد که آن را به مرحله تولید و فروش می‌رساند. در صورتی که بحث گرید‌های دیگر و نیاز روز بازار مطرح شود باید دانش آن نیز وجود داشته باشد که امضای این قرارداد در همین راستاست.

پژوهان تصریح کرد: با امضای این قرارداد لایسنس و شرایط تولید گرید‌های جدید در شرکت پژوهش و فناوری استخراج شده، سپس پتروشیمی تندگویان با این اطلاعات شروع به تولید صنعتی و نیاز بازار می‌کند.
مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در خصوص تاثیر شرایط تحریم عنوان کرد: شرکت ما به تولید دانش فنی می‌پردازد بنابراین می‌توان گفت تحریم به ما قدری کمک کرده است، زیرا عدم ورود تکنولوژی و کمیکال به کشور، رجوع به شرکت پژوهش و فناوری را بیشتر کرده است لذا تحریم‌ها برای پژوهش یک فرصت عالی و خوب بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در حاشیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اتفاق افتاد؛

امضای نخستین قرارداد تامین کاتالیست تولید متانول

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی گفت:

انتظار درآمدزایی سریع دانش‌بنیان‌ها را نداریم

ارسال نظر