بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
داروسازی ابوریحان محقق ساخت؛

دابور و افزایش درآمد

دابور و افزایش درآمد
میزان درآمدی که شرکت داروسازی ابوریحان در ششمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات خود در بازار داخلی و خارجی بود؛ این شرکت از فروش محصولات خود به درآمد ۱۳۱ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۷۴۹۰۲

دابور و افزایش درآمد

بورس‌نیوز:

شرکت داروسازی ابوریحان با سرمایه ثبت شده ۱۸۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲ هزار و ۹۳۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری نشان داد که توانسته است روند روبه‌رشد خود را حفظ کند و ثبات قابل‌قبولی را از خود بر جای بگذارد.

دابور و افزایش درآمد

میزان درآمدی که شرکت داروسازی ابوریحان در ششمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات خود در بازار داخلی و خارجی بود، "دابور" از فروش محصولات خود به درآمد ۱۳۱ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۷ درصدی، اما در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با کاهش همراه بود، همچنین "دابور" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۶ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

دابور و افزایش درآمد

عنوان پرفروش‌ترین محصول شرکت داروسازی ابوریحان را در شهریورماه محصولات مربوط به گروه آمپول با ۵۷ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصولات در ششمین ماه از سال جاری به ثبت رسید تشکیل‌دهندة ۳۶ درصد از درآمد ماهانه به خود بوده است؛ نرخ فروش این محصول با افزایش قیمت، به مبلغ ۱۲ میلیون و ۷۹۶ هزار تومان درازای هر یک هزار عدد رسید.

دابور و افزایش درآمد

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر