بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
جهش ۷۷ درصدی درآمد‌های پتروشیمی فن آوران؛

"شفن" در سال جاری به رکورد رسید!

شرکت پتروشیمی فن آوران از فروش محصولات خود، به درآمد یک هزار و ۸۴ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۷۷۳۰۹

بورس‌نیوز:

شرکت پتروشیمی فن آوران با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۹۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۵ هزار و ۵۶۷ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری نشان داد که بالاترین میزان درآمدی خود را در سال جاری در دی‌ماه به ثبت رسانده است.

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی فن آوران در دهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود، به درآمد یک هزار و ۸۴ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۷۷ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۶۶ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۰ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۲۵ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی فن آوران از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «متانول صادراتی» با ۶۴۸ میلیارد تومان بود؛ درآمدی که "شفن" از فروش این محصول در دی‌ماه به دست آورد برابر با ۶۰ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «متانول صادراتی»، پرفروش‌ترین محصول این شرکت «متانول داخلی» بود که ۱۹۹ میلیارد تومان کسب درآمد داشته است. همچنین شرکت پتروشیمی فن آوران در ماه جاری از «اسید استیک داخلی و صادراتی، منو اکسید کربن و محصولات فرعی» هم کسب درآمد کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
متانول صادراتی پرفروش‌ترین محصول
پتروشیمی فن آوران در مردادماه چه کرد؟

متانول صادراتی پرفروش‌ترین محصول "شفن"

افزایش ۱۷ درصددی
پتروشیمی فن آوران رقم زد؛

افزایش ۱۷ درصددی "شفن"

تداوم ثبات عملکردی در
پتروشیمی فن آوران محقق ساخت؛

تداوم ثبات عملکردی در "شفن"

جهش ۷۱ درصدی درآمدهای
شرکت پتروشیمی فن آوران چگونه بود؟

جهش ۷۱ درصدی درآمدهای "شفن" در آبان ماه!

ارسال نظر