بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
در بهمن‌ماه رقم خورد؛

رشد ۳۴ درصدی درآمد "ودی"

رشد ۳۴ درصدی درآمد
شرکت بیمه دی در یازدهمین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد ۴۹۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۷۹۳۱۶

رشد ۳۴ درصدی درآمد

بورس‌نیوز:

شرکت بیمه دی ایران با سرمایه ثبت شده ۵۹۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۵ هزار و ۳۲۹ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست روند خود را حفظ کند.

رشد ۳۴ درصدی درآمد

شرکت بیمه دی در یازدهمین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد ۴۹۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این شرکت بیمه در بهمن‌ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۳۴ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۱۲۵ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی بیمه دی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۸۰ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

رشد ۳۴ درصدی درآمد

"ودی" بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در بهمن‌ماه داشت متعلق به رشته بیمه «درمان» بود که از این بخش توانست ۲۳۱ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه در این دوره ۴۹ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد. دیگر رشته بیمه درآمدزای "ودی" در این دوره در بخش «ثالث - اجباری» با مبلغ ۱۱۳ میلیارد تومان اعلام شد که ۳۲ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.

رشد ۳۴ درصدی درآمد

نقطه مقابل حق بیمه صادره در گزارش فعالیت ماهانه، خسارت پرداختی شرکت بیمه‌ای است. شرکت بیمه دی در بهمن‌ماه سال جاری بالغ بر یک هزار و ۱۸۹ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است که در مقایسه با ماه گذشته، میزان خسارت پرداختی تقریباً کاهش داشته است. "ودی" بیشترین خسارتی که در این دوره پرداخت کرده، مربوط به بخش «درمان» با مبلغی در حدود یک هزار میلیارد تومان بوده است که سهم ۸۵ درصدی از خسارت پرداختی این شرکت را به خود اختصاص داده است. در پایان گفتنی است که شرکت بیمه دی ایران در پایان بهمن‌ماه توانست به تراز تجمیعی مثبت ۶ هزار و ۱۷۸ میلیاردتومانی برسد.

رشد ۳۴ درصدی درآمد

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر