مشتریان ارزشمند، کلید تداوم خدمات درخشان یکصدساله بانک سپه هستند
به گزارش بورسنیوز، ابراهیمی در مراسمی که در دهم اردیبهشتماه با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل، مدیران مناطق استان تهران، روسای شعب ممتاز مستقل و مشتریان برگزیده در محل باشگاه بانک سپه برگزار شد، ضمن تقدیر از میهمانان و مشتریان، سالروز یکصدسالگی نخستین بانک ایرانی را گرامی داشت و نوآوری، نوسازی و پویایی را از مهمترین ویژگیهای سازمانهای با قدمت بالا اعلام کرد.
ابراهیمی تاکید کرد که وجود مشتریان ارزشمند، عامل اصلی تداوم و استمرار خدمات بانک سپه در طول یک قرن فعالیت است و افزود: نوآوری در سازمانها نیازمند همکاری مشتریان و شرکای خوب است که خوشبختانه بانک سپه از این نعمت بزرگ برخوردار است.
مدیرعامل بانک سپه بیان کرد که این بانک در طول یکصد سال گذشته، حتی در دورانهای سخت اقتصادی و در شرایط ادغام ملی، همواره حامی نظام اقتصادی و مردم بوده و مشتریان خود را فراموش نکرده است.
وی همچنین تصریح کرد: افراد بزرگ، شرکتهای موفق و پیشرفته را میسازند و این شرکتها عامل پیشرفت و اعتلای کشور هستند.
ابراهیمی به نقش موثر بانک سپه به عنوان یکی از پیشگامان تحول دیجیتال در بانکداری کشور اشاره کرد و گفت: در سال 1403، این بانک برنامههای موثری در تامین مالی مشتریان اجرا کرده و در راهاندازی سکوهای تامین مالی و حوزه بانکداری شرکتی و تجاری به موفقیتهای بزرگی دست یافته است.
وی همچنین اقدامات بانک سپه در حوزه بینالملل را شایسته تقدیر دانست و به بررسی حجم فعالیتهای بانک در عرصههای بینالمللی پرداخت.
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اینکه حمایتها و همکاریهای مشتریان ارزشمند، مسئولیت این بانک را در ادامه خدمت رسانی دوچندان میکند، اظهار امیدواری کرد که با ورود نخستین بانک ایرانی به سده دوم حیات خود و با همراهی مشتریان وفادار و کارکنان پرتلاش، بانک سپه به افقهای جدیدی دست یابد و در مسیر پیشرفت و نوآوری با شتاب بیشتری حرکت کند.
انتهای پیام/