سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۴ - ۱۱:۵۷
فرصت‌های تازه در نمایشگاه‌ها؛ از فین‌تک تا هوش مصنوعی؛

نمایشگاه کیش اینوکس می‌تواند موتور محرک مراودات مالی باشد

مدیرعامل سبدگردان داریک پارس با اشاره به ظرفیت‌های نمایشگاه کیش اینوکس گفت: این رویداد می‌تواند بستر توسعه مراودات مالی و تجاری شرکت‌ها باشد.
کد خبر : ۲۹۹۶۰۵
نویسنده :
مینا علیزاده

ابوالفضل شهرآبادی، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیات‌مدیره سبدگردان داریک پارس، در گفت‌وگو با بورس‌نیوز، با اشاره به نقش نمایشگاه‌ها در توسعه بازاریابی و برندینگ شرکت‌ها اظهار کرد: نمایشگاه‌ها در سراسر جهان ابزاری شناخته‌شده برای بازاریابی و معرفی برند هستند. پیش از گسترش فضای مجازی، اثرگذاری نمایشگاه‌های حضوری بسیار بیشتر بود، اما امروز نیز با وجود امکان برگزاری رویدادهای مجازی، نمایشگاه‌ها همچنان جایگاه خود را حفظ کرده‌اند و می‌توانند در کنار نسخه‌های مجازی، ابزاری موثر برای معرفی توانمندی‌ها باشند.

 

ظرفیت‌های نمایشگاه کیش اینوکس

 

وی درباره نمایشگاه کیش اینوکس افزود: جزیره کیش به‌عنوان یک منطقه آزاد شناخته‌شده با برخورداری از زیرساخت‌های مناسب می‌تواند نقش مهمی در توسعه مراودات مالی و تجاری شرکت‌ها داشته باشد و بستری برای بازاریابی و برندینگ آن‌ها فراهم کند. 

 

حضور مداوم با وجود محدودیت‌ها

 

شهرآبادی ادامه داد: با وجود این محدودیت‌ها، ما هر سال در این نمایشگاه حضور داریم و برداشت‌های خوبی هم داشته‌ایم. همین شرایط فعلی نیز فرصتی برای معرفی توانمندی‌های شرکت‌ها، نهادهای مالی و بانکی فراهم می‌کند. چراکه در کشور، تنها دو نمایشگاه منظم در این حوزه برگزار می‌شود؛ یکی در تهران و دیگری در کیش.»

 

لزوم به‌روزرسانی نمایشگاه‌ها با تحولات جهانی

 

مدیرعامل سبدگردان داریک پارس با تاکید بر ضرورت به‌روز شدن نمایشگاه‌ها متناسب با تحولات جهانی گفت: برگزارکنندگان باید هر سال موضوعات نوین را پررنگ‌تر کنند. برای مثال، در دوره‌ای که فین‌تک توسعه یافت باید بخشی ویژه برای آن در نظر گرفته می‌شد. امسال هم که موضوع هوش مصنوعی داغ است، انتظار می‌رود نشست‌ها، میزگردها و حضور شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه در نمایشگاه برجسته شود. چنین اقداماتی می‌تواند اثرگذاری نمایشگاه‌ها را افزایش دهد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر