بررسی عملکرد منطقه یک موسسه اعتباری ملل؛ منتهی به پایان تیر سال ١٤٠٤
به گزارش بورس نیوز، این جلسه، در تاریخ پنجشنبه ششم شهریور با حضور قربانی قائم مقام موسسه؛ ابهری، معاونت امور شعب؛ عطاران معاونت مالی؛ سمیع معاونت طرح و برنامه؛ خوشبین و ریحانی مشاوران مدیرعامل در دفتر تحول؛ ریاست منطقه و حوزههای این منطقه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، آقای ابهری، معاونت امور شعب، جلسه را با خوشامدگویی به حاضران آغاز نموده و در سخنان خود به اهمیت برگزاری جلسات بررسی عملکرد داخلی در راستای پیشبرد اهداف موسسه اشاره کردند.
وی بر نقش کلیدی هر بخش در اجرای موفق برنامهها و رسیدن به چشماندازهای تعیینشده تأکید و افزودند: این جلسات نقش بسیار مهمی در شفافسازی و بهبود فرآیندهای موسسه دارد.
معاونت امور شعب، بر تلاشهای مستمر تیمی و همکاری نزدیک بخشهای مختلف تأکید و افزود: این مجامع، میتواند به بهبود هرچه بیشتر روند اجرایی و ارائه خدمات بهتر به مشتریان با شناخت و از بین بردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت کمک شایانی داشته باشند.
در ادامه قربانی، قائم مقام موسسه، به عنوان رئیس مجمع، در خصوص برنامههای اجرایی در ماههای گذشته و همچنین، بر لزوم پیگیری مستمر برنامهها و اجرای دقیق اهداف بر اساس استراتژیهای موسسه تأکید نمودند و به نقش مدیریت هزینهها در حفظ پایداری مالی موسسه اشاره کرد.
همچنین، حسینی، رئیس منطقه یک، گزارشی از وضعیت عملکرد حوزهها و شعب این منطقه ارائه و نقاط قوت و ضعف عملکرد را تحلیل کرد.
در ادامه این جلسه، ارزیابی عملکرد هر حوزه توسط دبیر مجمع به سمع و نظر حاضرین رسید و روسای حوزههای منطقه یک از عملکرد شعب تحت مدیریت خود، بر اساس بودجه تخصیصی مطالبی ارائه کرد.
همچنین، در این جلسه به عملکرد شعب هر حوزه پرداخته شد و نکات حائز اهمیت از جهتهای مختلف از جمله انحراف از بودجه و دلایل موفقیت و عدم موفقیت هر شعبه و حوزه تجزیه و تحلیل به عمل آمد و از طریق مشاورین مدیرعامل در دفتر تحول آقایان خوشبین و ریحانی نیز نکاتی مطرح شد.
در ادامه نیز معاونت طرح و برنامه مباحثی را در راستای عملکرد مطرح و به سمع و نظر حاضرین رساند.
براساس این گزارش، جلسات بررسی عملکرد، که بهطور مستمر برگزار میشود، تأثیر زیادی در ارزیابی درست عملکرد و رفع مشکلات موجود دارد و میتواند در تسریع روند دستیابی به اهداف موسسه و ارتقای کیفیت خدمات تأثیرگذار باشد.