بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۲:۰۱
با توجه به برخی گفته ها و شنیده ها مبنی بر احتمال انجام این معامله می توان حداقل تا پایان سال انتظار رشد و نوسانات صعودی را برای سهام "وتوصا" داشت.
کد خبر : ۱۲۱۸۵

احتمال رشد " وتوصا" تا پایان سال

در حالیکه شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران سهام شرکتهای غیربورسی خود را در معرض فروش قرار داده و اطلاعیه های آن نیز اعلام شده و همچنین چهار شنبه گذشته سهام این شرکت با صف خرید همراه بود طی معاملات روز یکشنبه 19/12/86 سهام این شرکت با عرضه از سوی سهامداران بازار سرمایه مواجه و با صف فروش همراه شد.

بنا بر گزارش بورس نیوز با توجه به این نکته که فروش سهام شرکتهای غیر بورسی شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران می تواند اثر مثبتی بر روی سود سهام این شرکت داشته باشد، پیش بینی می شد روند صعودی " وتوصا" تا زمان انجام معاملات ادامه دار باشد.

از سوی دیگر پیش بینی می شود این شرکت طی معامله ای که در روز چهارشنبه به جهت فروش یکی از شرکت های غیر بورسی خواهد داشت و با توجه به برخی گفته ها و شنیده ها مبنی بر احتمال انجام این معامله می توان حداقل تا پایان سال انتظار رشد و نوسانات صعودی را برای سهام "توصا" داشت.

بنا برگزارش بوس نیوز یکی از نکات قابل توجه و مهم در ارتباط با شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران سیاست واگذاری سهام شرکت های غیر بورسی موجود در پرتفوی توسط مدیریت این شرکت است که نشان از عزم این شرکت برای فروش سهام شرکتهای غیر بورسی خود می باشد و آنچه که مسلم است آنکه " وتوصا" قطعاً این شرکتها را واگذار وتاثیر فروش آنها را بر سود خود لحاظ خواهد کرد.

از همین رو احتمال می رود تا درسال آینده با توجه به تغییرات مدنظر مدیریت پرتفوی " وتوصا" بورس شاهد روندی صعودی برای قیمت سهام این شرکت باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر