سهامداران پتروشيمي شيراز به مجمع فوق العاده دعوت شدند
به گزارش خبرنگار اقتصادي فارس، شركت 255 ميليارد توماني پتروشيمي شيراز از سهامداران حقيقي و حقوقي خود دعوت تا براي انتخاب اعضاء هيئتمديره در مجمع فوق العاده ايي حضور داشته باشند.
اين مجمع ساعت 10 صبح پنج شنبه آينده 5 اسفند با دستور جلسه انتخاب اعضاي هيئتمديره و ساير موارد در شيراز محل كارخانه شركت برگزار مي شود.
گزارش خطا
0 پسندیدم
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه