بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۱
کد خبر : ۷۰۴۵۵
 
گروه صنعتی ایران خودرو اعلام كرد به منظور جلوگیری از دلال بازی و پاسخگویی به نیاز مشتریان، پیش فروش نوبت دوم خودرو رانا را به زودی آغاز می كند. 
 
به گزارش ایكوپرس جواد نجم الدین مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این خبر افزود: علاوه بر پیش فروش مجدد خودرو رانا، افزایش تولید این محصول پیشرفته ایرانی از نظر كیفیت و ایمنی در سال جاری در دستور كار قرار دارد. 
 
وی با اشاره به روند رو به رشد زنجیره تامین قطعات برای تولید رانا گفت: همه سازو كارهای لازم برای افزایش تولید این خودرو فراهم شده است و ایران خودرو تمام تلاش خود را بكار خواهد گرفت تا براساس زمان بندی تعیین شده این خودرو را در اختیار مشتریان قرار دهد. 
 
وی با تاكید بر این كه مشتریان فریب دلال بازی ها درخرید و فروش فیش های ثبت نامی خودرو رانا را نخورند گفت: خودرو رانا بدون هیچ گونه تاخیری طبق قرارداد فروش به مشتریان تحویل داده می شود. 
 
وی با اشاره به این كه خودرو رانا دارای استاندارد های روز اروپا است، افزود: این خودرو كم مصرف و دارای تجهیزات رفاهی و ایمنی كه با قیمت مناسب عرضه می شود. 
 
نجم الدین درمورد تولید و عرضه خودرو پژو 206 نیز گفت: طی سه سال اخیر خودكفایی قطعات پژو 206 به سرعت انجام شده و موفق شدیم درزمینه تامین و تولید این خودرو گام های اساسی برداریم 
 
وی با اعلام خبر فروش مجدد پژو 206 ‘ گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، افزایش تولید تندر90 ایران خودرو نیز درحال اجراست. 
 
وی گفت: در این خصوص برای جلو گیری از دلال بازی، مشتریان برای خرید محصولات ایران خودرو به نمایندگی های مجاز این شركت مراجعه كنند. 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر